Att behöva prata om det man egentligen inte pratar om...

  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262097 av dietcoke

ingrid64marie skrev: Är du född kille dietcoke, för jag uppfattade din energi som en killes, men visst är du en tjej, en väldigt söt tjej dessutom.


Vet inte hur du menar med energi? Det är iallafall fel. Är född tjej, alltid varit tjej och kommer alltid vara en tjej. Tack och lov! :)
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262115 av ingrid64marie
Okej, det jag menar är att din energi visar sig som stark, handlingskraftig plus att du har glimten i ögat. Man förknippar ofta manlig energi med styrka och handlingskraft även om det långt ifrån stämmer. Du har båda sidor i dig och ett jävlar anamma .
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1262125 av Admin1
Skaffa ett personligt ombud som driver dina krav på vård. Om vården inte finns där du bor har du rätt till vård på annat ställe. Ring kommunens biståndshandläggare för att få PO.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262136 av dietcoke
Tack, Ingrid. Det var väldigt snällt sagt! :)

Admin, ja jag ska nog ta dig på orden och fixa en sådan. Tack för tips!
Mer
3 år 9 månader sedan #1262163 av krokus
Dietcoke,

Har du någon vårdkontakt i dagsläget? Som Nisse tipsade om är Quetiapin ett alternativ. Men jag tror nog att du skulle behöva traumabehandling av psykolog!

:hjärta
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262182 av dietcoke

krokus skrev: Dietcoke,

Har du någon vårdkontakt i dagsläget? Som Nisse tipsade om är Quetiapin ett alternativ. Men jag tror nog att du skulle behöva traumabehandling av psykolog!

:hjärta


Tyvärr inte.

Region Skåne har sagt nej när jag bett om att få en psykolog på öppenvården. Motivering, de vill inte riskera att jag mår "sämre" då(!)
Pust. Det är helt j.... sjukt. Det är helt enkelt inte patienten som bestämmer sådant själv längre. :( Samma skit när man vill bli intagen, resurserna är slut.