Att behöva prata om det man egentligen inte pratar om...

Mer
3 år 9 månader sedan #1262232 av Admin1
Eftersom du har godman behöver du inte personligt ombud utan be godemannen ordna så du får rätt vård. Hen får ringa psykiatrin.
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1262245 av dietcoke
Krokus, ja jag gick till en psykolog på Capio en gång. Det var när det blev extra mycket. Men jag fick inte träffa henne mer än en gång... :(

Admin1 skrev: Eftersom du har godman behöver du inte personligt ombud utan be godemannen ordna så du får rätt vård. Hen får ringa psykiatrin.

Gode män kan ha hand om myndighetskontakter också, dvs om man har det behovet. Men det har tydligen inte jag. Anses kunna det på egen hand. :tänk
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1262282 av Admin1
Jag tror nog godemannen pratar med psykiatrin om du ber om det. Du har ju inte fått det som du vill.
Mer
3 år 9 månader sedan #1262294 av björk
På vasagatan vid
Markus var jag rädd att klappa en hund som hette Gibson.
Jag blev rädd att det skulle,
komma bajs på den...
Mer
3 år 9 månader sedan #1262321 av krokus

dietcoke skrev: Krokus, ja jag gick till en psykolog på Capio en gång. Det var när det blev extra mycket. Men jag fick inte träffa henne mer än en gång... :(


Men fy, vad irriterande att du inte får hjälp! Svenska Kyrkan kanske kan hjälpa dig med samtal? Man behöver inte vara troende, men antagligen behöver man vara medlem.
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262498 av dietcoke

krokus skrev: Men fy, vad irriterande att du inte får hjälp! Svenska Kyrkan kanske kan hjälpa dig med samtal? Man behöver inte vara troende, men antagligen behöver man vara medlem.


Krokus, det är det verkligen!

Jag gick ur svenska kyrkan för flera år sedan, men provade även på det strax innan.
Nu får man hoppas man klarar sig, så att säga. Kan inte göra mer än så.

:hjärta