Att behöva prata om det man egentligen inte pratar om...

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262052 av Pimed
Ledsen att höra! Har du självmordstankar? Helt sinnessjukt att dom inte hjälper dig. Beklagar! Vad sa dom?

Min mottagning här i Uppsala är hjälpsamma. Vilket jag är enormt tacksam. Har bott på andra delar i landet . Vissa andra mottagningar har inte varit mycket till hjälp.
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262064 av dietcoke
Okej. Bra att Uppsala erbjuder en vettig vård. :)

Visst är det tungt ibland, men självmordstankar? Nej.

Nåja, jag får väl se om man kan få någon att ta en seriöst. Vården är ju som en hel djungel, man har tur om man hittar någon bra att prata med.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262067 av Pimed
Jo det är bra! Gör mycket att ha några som lyssnar och förstår. Viktigt som fan.
Jättebra! (; Visst är det tungt. Jag gick nästan åtta år hos en jättebra psykolog. Det gjorde mycket.

Jag konfronterar psyket att jag menar allvar. Samtidigt som jag kräver respekt och empati! Annars jävlar blir det konsekvenser och jag vill inte hamna på rättspsykiatriska säger till dom. Sätter gränser.
Mer
3 år 9 månader sedan #1262071 av Cosmos
Jag tror du menar "home intervention" och inte "home invasion". Vid en intervention har vänner och släktingar samlats för att diskutera vad som är bäst för dig. Ofta handlar det då om människor med missbruk men det är väl inte aktuellt för dig?
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262076 av dietcoke
Cosmos, varför tror du det?

Intervention är ju något annat.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1262077 av ingrid64marie
När jag skrev till dig första gången dietcoke skrev jag till en kille, när jag sen såg bilden på dig så tänkte jag men vad konstigt hon är en tjej inte en kille som utgick från men det var rätt du är en kille, du kommer att ta dig ur det här dietcoke och komma ur som en starkare och helare människa . Du är på god väg redan nu.