Morgondeppighet! Hur klarar du morgondeppen??

Mer
3 år 7 månader sedan #1277510 av Zoidar

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 7 månader sedan #1277513 av memphis
Självklart är rökning av tobak mycket värre, men det är inte BRA med viper heller!
Mer
3 år 7 månader sedan #1277685 av Admin1
Vid depression har man ofta tidigt uppvaknande vid 3-tiden på natten.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1277709 av Zoidar

Admin1 skrev: Vid depression har man ofta tidigt uppvaknande vid 3-tiden på natten.


För mig är det tvärt om. Jag sover långt in på eftermiddagen om jag är deprimerad.

Idag hade jag lite saker att göra på morgonen, morgonbön och psykolog och fontänhuset. Märkt att jag mår bättre av att ha saker inplanerat.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277714 av Maxjohan1983
Samma för mig. Jag är nattmänniska.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 7 månader sedan #1277730 av Cosmos
Jag har ett otroligt stört sömnmönster. Somnar vid 12-tiden men vaknar vid 2-tiden och är pigg som en mört. Är då vaken i ett par timmar och surfar, sedan somnar jag igen och vaknar vid 6. Därifrån blir jag vaken oftast även om det händer att jag somnar om och vaknar vid 10. Så jag antar att jag borde sova längre än de 4-6 timmar jag nu sover. Men å andra sidan; jag lider inte av det.

Har prövat Imovane, bara obehagligt skit och Stilnoct värdelöst. För mig är benzo det bästa att sova på. Hade Rohypnol i flera år och de var ju fantastiska! En riktig halvmedveten tripp och sedan sömn hela natten.