Vad drömde ni inatt?

Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1312181 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag drömde att Zoegas skulle flytta och jag skulle visa honom hur man putsar fönster. Men det var som att prata fördöva öron. Jag fick göra det mesta av städningen. 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312230 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad drömde ni inatt?
GÖTT!!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 3 månader sedan #1313199 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad drömde ni inatt?
Drömde att min hyra höjdes och blev en riktig ockerhyra.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1313636 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag hade hemska mardrömmar om att jag blev torterad med bl.a skendränkning. Kunde inte vakna fast jag pressade mig till det, det brukar gå. Då insåg jag att det var på allvar, o att nån hade kidnappat mig. Jag visste vem, eftersom jag hörde det på ljudet i bakgrunden.

Men sen vaknade jag på riktigt o vågade inte somna om.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 2 månader sedan #1313648 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
Usch, jobbig dröm Richard!

I natt drömde jag återigen att mamma valde sitt ex framför mig. I drömmen var jag cirka 12 år. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1313657 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vad drömde ni inatt?
Oj, så mycket intressanta drömmar ni har! Själv drömmar jag ofta helt obegripligt. De går inte att återge. Men en dröm återkommer i olika former hela tiden och det är drömmen om min gamla lägenhet och att jag åter bor eller ska bo i den. Ibland är drömmen riktigt läskig och ibland ställer den bara frågan varför jag egentligen flyttade. I mer en en dröm bor min mamma där och jag ska ta över lägenheten men olika hinder uppenbarar sig.. I en dröm dök min pappa upp, slog sig in genom dörren som blev kaffeved och misshandlade mig svårt.

Tror att orsaken till att jag drömmer om lägeneten hela tiden är att jag hade mitt ex boende bara något hus därifrån. Vi var riktigt tajta och träffades varje dag. Hon var som en del av mig och under många år saknade jag henne så att det värkte i mig. Hon fick en irreversibel psykos, förmodligen schizofreni, och plötsligt en dag var hon borta. Ingen svarade längre i telefonen och när jag gick hem till henne mötte jag bara en låst dörr. Jag har sökt henne på nätet och hittade henne på ett gruppboende i Skärholmen. Blir så ledsen när jag tänker på det.