Vad drömde ni inatt?

Mer
3 år 4 månader sedan #1300115 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Vad drömde ni inatt?
Drömde att en barndomsvän, vi kan kalla honom Emil, blev ertappad med att ha en hemmagjord bomb i packningen. Den bestod av två klumpar som man skulle knåda samman för att aktivera bomben och sedan fanns där stubin också. Jag tog hand om bomben och gick iväg för att detonera den på ett säkert ställe. Tog lång tid att hitta ett säkert ställe! (Det var ju en mardröm...).

Tillslut så hittade jag ett bra, folk- och djurtomt ställe att placera bomben på. Då hittade jag inte några tändstickor i fickan. En kvinna hade sett mig komma med bomben i famnen och tände en cigarett på några meters håll och gick sedan fram och tände på stubinen. Där tog drömmen slut. Fick aldrig veta om det small som det skulle...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 4 månader sedan #1300137 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Vad drömde ni inatt?
Fan vad era drömmar är icke-bisarra. Själv drömde jag bland annat om att det växte ut två låååånga elefantsnablar ur mina ögonhålor som sedan fladdrade runt våldsamt. Jag menar come on. Inte ens i sömnen får man en lugn stund.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300139 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Vad drömde ni inatt?
Mina bisarra drömmar går ju inte att beskriva i ord... Därför blir det bara enkla drömmar jag skriver om.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 4 månader sedan #1300183 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad drömde ni inatt?
Sov med morsan i dubbelsäng i Stockholm. Hon berätta jag prata i sömnen. Rabblade vokalerna. A O U Å E I Y Ä Ö. Undrar verkligen vad jag drömde. Drömmar är en för det mesta fördold värld för mig.
Mer
3 år 4 månader sedan #1300822 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
I natt låg jag risigt till. Jag hade hängt med ett kriminellt gäng för att sedan gå bakom ryggen på dem och vända mig till polisen. Jag var dum nog att tro att polisen skulle skydda mig.

Sedan var jag och sambon på en romantisk weekend, på ett spa-hotell. Vi badade nakna och gänget dök upp med tändvätska och tändstickor.

Vi fick bråttom och sprang runt på hotellet (fortfarande nakna) och varnade andra gäster att det brann. Vissa gäster tog då hissen (dumt) medan vi sprang i trapphuset.

Jag minns inte riktigt hur drömmen slutade, men jag tror att vi klarade oss.
Mer
3 år 3 månader sedan #1303151 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
För några nätter sedan drömde jag att mitt näshår var jättelångt. Jag försökte klippa det, men det var svårt med fel hand. Tur att det bara var en dröm!