Sova bort eländet

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1291364 av Fantasio
Har ni dagar då ni inte vill kliva upp ur sängen? Jag låg till nästan klockan fyra på eftermiddagen idag. Vad ska jag uppe och göra? Så känner jag ofta. Hade jag inte haft lunchinköp till mina föräldrar hade jag nog legat kvar varje dag.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291366 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sova bort eländet
Jag sover väldigt mycket just nu, men går ändå upp då och då p g a hunden måste ha sitt. Jag är tacksam för att jag har henne. Annars skulle jag inte kliva ur sängen/soffan just nu. Är vaken mellan 15-22.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1291368 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sova bort eländet
Det är tur att du har din hund, Memphis. Ligger du på sängen i 17 timmar alltså? Händer det att du vaknar men ändå inte vill gå upp?
Mer
3 år 6 månader sedan #1291369 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sova bort eländet
Ja, jag vaknar då och då men somnar om, om det inte är dags för hunden att gå ut.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1291372 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sova bort eländet
Av någon anledning tycker jag det känns bättre att vara uppe om nätterna. Det är kanske att man känner att man har tillåtelse att slappa då, om dagarna ska man arbeta och göra rätt för sig. Nej, jag vet inte. Bedrövligt att man ska behöva ligga på sängen så mycket som man gör.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291391 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sova bort eländet
Jag tycker inte alls om att vara vaken om natten. Allt känns så ödsligt och tomt på natten. Dessutom känner jag att jag måste vara tyst och stilla för att min hund måste få ro att sova. Hundar behöver 8 timmars sömn precis som människor.