Sova bort eländet

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1291419 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sova bort eländet
Har du någon sysselsättning, Lejonhjärta?
Mer
3 år 5 månader sedan #1291420 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Sova bort eländet
Jodå. Jag har ju min teatergrupp men det blev inte alls som jag trodde -- detta pga coronan som är nu.
Mer
3 år 5 månader sedan #1291440 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sova bort eländet
I morgon måste jag hålla mig vaken till kl 10.30 eftersom jag har injektion. Är väl hemma igen ca 11. Blir antagligen så att jag lägger mig och sover igen, men ska försöka att hålla mig vaken en hel dag.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1291443 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Sova bort eländet
Jag brukar vara vaken vissa nätter och är ute promenerar ibland. Gillar lugnet och stillheten på natten. En vana jag la till redan som barn. För min styvpappa lät mej vara när jag stängdes in i mitt rum för att sova så var det lugnt och stilla. Han brukade misshandla mej som jag vore en boxingssäck! Han våldtog min mamma oxå! Min mamma grät många ggr och jag fick trösta henne. En dag sa till henne att vi åker inte hem igen. Så bodde vi i bilen tills vi fick bo på Kvinnohuset.

Men iaf så det är en gammal vana att vara vaken på natten. Lugnt och stilla.
Mer
3 år 5 månader sedan #1291446 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Sova bort eländet
Jag får ångest när jag ska vakna på morgonen. Sover oftast för länge eller är vaken för länge.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1291506 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sova bort eländet

Fantasio skrev: Av någon anledning tycker jag det känns bättre att vara uppe om nätterna. Det är kanske att man känner att man har tillåtelse att slappa då, om dagarna ska man arbeta och göra rätt för sig. Nej, jag vet inte. Bedrövligt att man ska behöva ligga på sängen så mycket som man gör.

Ofta hoppar du över Clozapinet och då störs nog sömnen direkt. Kan du inte sova kolla Apodosen om du tagit Clozapinet. Man blir mycket sämre om man inte sover. Dålig sömn är ett psykostecken.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.