Blir ni deprimerade av att gå hemma?

Mer
3 år 5 månader sedan #1297437 av wasp
Tja! Lite grann, men läser böcker ser på TV och har datorn. Korsord är bra tidsfördriv också, sen har Träffpunkten öppet än.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297447 av Amandara
Har jag inte varit på målarverksamheten på länge blir jag lite låg. Där har jag mina kompisar och kan prata om högt och lågt. Jag är i en grupp med personer med lite allvarligare psykisk ohälsa, där trivs jag bäst. Det är inte så flåshurtigt eller intensivt. Det finns andra grupper där energin är högt i tak. Jag trivs iofs där med men bäst trivs jag i den grupp jag är i nu. Ärrade människor.

Woj woj jag har sagt upp mitt friskis kort. Orkar liksom inte både motionera med Loppan och styrketräna. Får inte ihop det. Inte styrketränat på flera veckor nu. Tänkte, när jag städat färdigt allt, köra hemma styrkepass. Jo det kan ju vara sådär med disciplinen men jag ska försöka. I värsta fall är det ju bara att jag skaffar nytt träningskort.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Amandara.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297461 av Cosmos
Vad kostar ett träningskort hos dig Amandara?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 5 månader sedan #1297465 av Jocke
Nu tycker mitt jobb, att jag ska fundera på vad jag vill göra av min vardag, om avdelningen eller arbetsplatsen stängs? Är beroende av att komma ut bland vanligt folk, trots besvärande drag av autism, vilket jag tror stör kognitionen ganska markant? Är ju en arbetargrabb egentligen, van vid att jobba med olika sammanhang. Det är definitivt deprimerande att vara hemma, några minuter kan det kännas helt okej, men sedan rasar det in tråkiga moment och förvirrar mitt huvud.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 5 månader sedan #1297466 av Geta
Är ni rädda för att möta er själva, när ni är hemma?
Mer
3 år 5 månader sedan #1297469 av Amandara
Cosmos 269 kr/månad.