Om man inte kan va DEN man (E) !

Mer
12 år 8 månader sedan #417042 av björk
Varför tror jag att de ljusnar sen.
Att vi lär oss på vägen. Att allt det smutsiga förvinner.
I ett förtroende kämparskap ser ljusglimmtarna
men tar även till sig de som inte är alls bra. Att vilja
försöka men inte nå ända vägen fram är nog känne tecken för rocker.
Jag är salig över de liv som ja fått men ser lite snällt vemod i de också.
De man hinner med är ju givet de har man på nacken.
Alltså ska bör man glädjas över de. Vänner skulle va kul att se vidare på
i en vidare anställning. Många föredrar detta saliga med discotek osv
och att man har de som grej tex sossarna. Men alla vill inte med i biffen.
Att säga varsegod samhället finns där är inte så lätt för vissa även om man fått ett
arv för att hålla huvudet ovanför vattenytan. Jag känner mig vidare kraftigt våldtagen.
Där mina åsikter disikeras. Jag är rockare fatta de. Moderater har jag att skita i munnen på-
Jag hatar politiker över allt annat att Ni inte ska förstå- Varför kallar somliga mej för moderat osv.
Sånt skit snack. Jag blir attackerad av sossar över allt ifrån. Vad har ni emot rockers.
Jag får ofta höra varför heter Du Jakob Då kan Du ju inte rocka o liknande.
ELler en annan populär känd sak tex till killarnas påstada nackdel. Ja han e kille
Då kan han inte va "Glam" Sexig samtidigt som han e hetro de kan bara bögarna.
Det är ju både misslyckat o fusk. Också har en jela massa idioter invändningar mot de. det.
Hur jävla kul känns de. På åttio talet o början av nittitallet hade alla tjejer patent på att ha denna
cat-Stilen. Och de var okej killarna kunde luta sej tillbaka i fåtöljerna å dra fram dolmen.
En själ är det som gör en till du Det som gör Du till DU. Det är ingen epitet man lägger på sig.
Förutom industri nördarna dem är jag emot. Varför skulle jag då andra sidan Bejaka Tex Mc Donalds I m Lovin it.
Hellre hänger jag mej själv i en julgrann. Detta livet är bittert att ni inte kan fatta. Man försöker vara sig själv-
Det räcker inte utan man måste mentalitets våldta hela liv plågan igenom. Inte så mycket tjejer.
De finns 2 typer av tjejer Den ene e dem som ser en med mod. Den andre är den lite skabbigare typen.
Dom vill jag inte veta av så mycket då bara stör. Men killar kan verkligen vara fikusar. Dom ser en från ett
snobb håll o försöker dra bort en påstådd påtänkt mantel o peka på den nakna sidan o skratta åt den misstänkta
nakna fikusen bakom. Men tänk om man är helhjärtad rockare pga av det som man varigt med om det mod
man tatt till och det som gör en till "en " Ska man då behöva bli skinnad var dag av killar som vill ha tjej tristess resten av livet.




TACKA VET JAG DÖDEN DU ÄLSK VÄRDA LJUVA LJUVA DÖD !
Mer
12 år 8 månader sedan #417045 av Isa-Alise
Du skriver fina dikter.

Men jag blir orolig när du skriver att döden är ljuv. Om du har mörka tankar bör du tala med någon om det.

Du är värdefull och behövs, björk!
Mer
12 år 8 månader sedan #417050 av killergirl
:hjärta
Mer
12 år 8 månader sedan #417051 av Geta
Problemet är att veta vem man är?
Mer
12 år 8 månader sedan #417057 av björk
ja kanske e lite trött går å lägger mej ......... :hjärta :twisted: :twisted: