Nu öppnar Sveriges första avdelning för personer med självskadebeteende

Mer
Mer
4 år 7 månader sedan #1175868 av Nissegossen
Bilden visar huvudentrén men det är inte där psyket är. Det är en helt annan byggnad, bilden är vilseledande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1176085 av vnv
OK Nissegossen!
Jag har själv aldrig varit på Östra...
<3 GBG <3

/vnv
Mer
4 år 7 månader sedan #1176095 av MsTibbs
Svårt med självskadebeteende. Jag har inte sånt längre, men frestas ibland. Mina armar är randiga av ärr.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1176108 av Nissegossen
Många år sedan nu, såg en kvinna på fiket på lillhagen hennes armar var täckta av långa längsgående vita ärr på bägge armarna jag blev förskräckt.

Samt en kvinna jag såg på hållplatsen nere i Olskroken hon väntade på spårvagn till Gamlestaden för att få en sovplats för uteliggare hon var missbrukare jag som handlat på ICA supermarket där tog fram bröd och gav henne att äta. även hon hade ett förfluten vistelse på lillhagen tror jag gav henne några kronor också, det var sista gången jag såg henne hade då och då sett henne, men jag har känslan av att hon inte lever längre

Det är med sorg jag skriver, hon hade ju inte ont i sig bara missbrukare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1176113 av Geta
Det verkar inte finnas så många bloggar på internet om självskador som triggar längre.