Sexuella övergrepp inom den psykiatriska vården ( SVT)
- Geta
-
Författare till inlägg
- Jubelhedersmedlem
-
Mindre
Mer
30 okt 2019 09:25 #1198047
av Geta
Sexuella övergrepp inom den psykiatriska vården ( SVT) skapades av Geta
Uppdrag granskning ikväll kl.20.00 i SVT1
Granskande samhällsprogram. Vad händer när en patient berättar att hon blivit utsatt för sexuella övergrepp - bakom den psykiatriska vårdens låsta dörrar? Programledare: Ali Fegan.
Kommer att kunna ses i SVT Play till 25 maj 2020 23.59 (7 månader)
Rättigheter i SVT Play: Kommer att kunna ses i hela världen
Textad sid. 199. Även i SVT1 2/11
Granskande samhällsprogram. Vad händer när en patient berättar att hon blivit utsatt för sexuella övergrepp - bakom den psykiatriska vårdens låsta dörrar? Programledare: Ali Fegan.
Kommer att kunna ses i SVT Play till 25 maj 2020 23.59 (7 månader)
Rättigheter i SVT Play: Kommer att kunna ses i hela världen
Textad sid. 199. Även i SVT1 2/11
Be Logga in ansluta till konversationen.
- Klanggedin
-
- Hedersmedlem
-
- Noble and true with a heart of steel
Mindre
Mer
30 okt 2019 11:19 #1198080
av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Sexuella övergrepp inom den psykiatriska vården ( SVT)
Bättre med övergrepp än undergrepp?
Discuss!
Discuss!
- PsychoWard
-
- Besökare
-
30 okt 2019 11:26 - 30 okt 2019 11:26 #1198086
av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Sexuella övergrepp inom den psykiatriska vården ( SVT)
Last edit: 30 okt 2019 11:26 by PsychoWard.
- Klanggedin
-
- Hedersmedlem
-
Mindre
Mer
30 okt 2019 11:30 #1198094
av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Sexuella övergrepp inom den psykiatriska vården ( SVT)
Vad tycker du om Gangsta rap PW?
- PsychoWard
-
- Besökare
-
30 okt 2019 11:48 - 30 okt 2019 11:50 #1198116
av PsychoWard
gangsters ska inte idoliseras utan sättas i skamvrån, men visst har de säkert ett helvete att berätta om och folk har nog sett dem som avskräckande exempel många gånger, Gud vet.
Svar från PsychoWard i ämnet Sexuella övergrepp inom den psykiatriska vården ( SVT)
rent generellt så anser jag det är glorifiering av klan-kultur och uppmuntranden till social oreda.Klanggedin skrev: Vad tycker du om Gangsta rap PW?
gangsters ska inte idoliseras utan sättas i skamvrån, men visst har de säkert ett helvete att berätta om och folk har nog sett dem som avskräckande exempel många gånger, Gud vet.
Last edit: 30 okt 2019 11:50 by PsychoWard.
- Klanggedin
-
- Hedersmedlem
-
Mindre
Mer
30 okt 2019 11:50 #1198118
av Klanggedin
Ok, Rap?
Eminem
Dr. Dre
Snoop Doggy Dog?
Eminem
Dr. Dre
Snoop Doggy Dog?
- PsychoWard
-
- Besökare
-
30 okt 2019 11:52 - 30 okt 2019 11:52 #1198119
av PsychoWard
same shit
Eminem släppte en låt förra året, som gick typ "KNOCK KNOCK, LET THE DEVIL IN" och precis innan jag fick reda på det så hade jag synen med Djävulen som stod framför mig och "sjöng" sin trudelutt som går på följande sätt: "mörda dem, döda dem, mörda dem, döda dem" om och om igen. det var totalt sinnessjukt, och verkligen som om jag såg och hörde alla hårdrockares idol, som om det var honom som alla hårdrockare har imiterat bara.
Eminem släppte en låt förra året, som gick typ "KNOCK KNOCK, LET THE DEVIL IN" och precis innan jag fick reda på det så hade jag synen med Djävulen som stod framför mig och "sjöng" sin trudelutt som går på följande sätt: "mörda dem, döda dem, mörda dem, döda dem" om och om igen. det var totalt sinnessjukt, och verkligen som om jag såg och hörde alla hårdrockares idol, som om det var honom som alla hårdrockare har imiterat bara.
Last edit: 30 okt 2019 11:52 by PsychoWard.
- Klanggedin
-
- Hedersmedlem
-
Mindre
Mer
30 okt 2019 11:55 #1198122
av Klanggedin
Har du hört "Thats wack? Tror det är en rappare som säger det?!
Likartade ämnen
Trådens ämne | Relevans | Datum för senaste postning |
---|---|---|
Nedskärningar i den psykiatriska vården i Storbrittannien | 3 | fredag, 04 augusti 2017 |
Kan den psykiatriska mellanvården vara ett socialt umgänge | 3 | söndag, 07 februari 2010 |
Fokus på individen – framtidens melodi inom psykiatrisk behandling | 3 | lördag, 13 april 2019 |
Vad tycker du om den psykiatriska vården? | 3 | tisdag, 31 juli 2007 |
Åsa Moberg: ”Det saknas självkritik inom den svenska psykvården” | 3 | onsdag, 20 Maj 2020 |
Sidan laddades på: 0.227 sekunder