Bomb small 100 m från mig, väckte hela Ängelholm förutom mig

Mer
4 år 3 dagar sedan #1244942 av Richard
I natt detonerade en bomb på en parallellgata ca 100 m från min lägenhet. Enligt tidningen o grupper på Facebook vaknade hela Ängelholm, men inte jag, trots att jag bor så nära. Men jag hade tagit Imovane 2-3 timmar innan. Theralen också lite tidigare. Men jag brukar vara lättväckt ändå! Synd att man missade festligheterna... :| www.hd.se/2020-04-15/explosion-i-centrala-angelholm

På Flashback sprids rykten, som ska tas med en skopa salt...
www.flashback.org/t3137913
Mer
4 år 2 dagar sedan #1245099 av Admin1
Du har ju koll på dina grannar, så bor det någon kriminell där?
Mer
4 år 2 dagar sedan #1245150 av Richard
Tydligen gör det det...
Ingen jag kände till, men fick namn via Flashback o via bekanta. Rykten naturligtvis, men att det har t.ex. klagats på ett rännande i trappan där det hände o att det säljs knark o droger. Kollade upp den misstänka måltavlan o hade 5 gemensamma vänner med honom på Facebook, samtliga 5 rör, eller har rört sig i missbrukarkretsar.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1255986 av Richard

Admin1 skrev: Du har ju koll på dina grannar, så bor det någon kriminell där?

Jag har koll på 2 pedofiler som bor inom ett gångavstånds radie här där jag bor! Det är en lekplats invid en av deras hus, usch o fy! :evil:
Man får inte ta lagen i egna händer, men att ha koll är bra!
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1256008 av Vatten
Bomb är väl den feges språk om en önskad förändring. Så någon vill ha betalt eller ha reviret för sig själv och de andra ska lägga ned sin försäljning (eller annan verksamhet)

minst 2 med nyliga brottsmål i uppgången kanske gör det lättare att loda...
Halva dörren står ju kvar och postboxaerna innanför förefaller opåverkade så det finns lite data att kalla det en stor bomb. sprängverkan kan iofs varit riktad utåt, så hur såg det ut utanför porten?

Individens problemlösningsmetodik gör nog andra spaaka sas.
Vilket kanske stimulerar en bomb som svar (hos fega och språkklena individer som skiter i alla andra?)
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 10 månader sedan #1256026 av Jocke


Vilken bomb som satte i gång universum! Jag anser bombning är likvärdigt med terrorism!

Vars är världen på väg?