Guide: 8 olika typer av vegetariska dieter

Mer
3 år 8 månader sedan #1270311 av Nissegossen
Vad äter en vegetarian? Och vad är egentligen en stockholmsvegetarian?

Vegetarianism är ett brett begrepp är inte helt lätt att ha koll på alla olika varianter.

Därför har Hälsoliv satt ihop en guide över de åtta varianterna som finns.
www.expressen.se/halsoliv/halsa/det-finn...r/egetariska-dieter/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
Mer
3 år 8 månader sedan #1270316 av Nissegossen
Min syster och svåger och deras äldsta barn tog bilen en duett ned till Rom för att hälsa på min svågers syster som gift sig med en Italiensk greve. Deras dotter kunde inte tala rent, de skickade med henne några lire och sade gå och köp en persika hon gick fram till ståndet och sade peska, klockren Italienska man kunde bara skratta när man hörde det, hon fick någon lira tillbaka lämnade den och åt peskan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270333 av 1Dave
Försöker äta veganskt, är när en är bortbjuden som det slunkit ner något ovo lacto.

Det finns mycket veganskt i frysdisken på ICAt i huvudorten annars.

/Dave
Last edit: 3 år 8 månader sedan by 1Dave.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270347 av Nissegossen

Lejonhjärta skrev: www.expressen.se/halsoliv/halsa/det-finn...-vegetariska-dieter/

Den korrekta länken. Ska in o läsa.


Bra du såg det, jag har tydligen missat det. Jag brukar klicka på länkar jag lägger in, vis pga tidigare missade länkar och ser jag något, raderar jag och lägger in på nytt med fungerande länk

Kollade in länken på ovanstående jag själv lagt in, den fungerar som kopia av första länken, så jag har sett den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Nissegossen.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270379 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Guide: 8 olika typer av vegetariska dieter
Det var direkt inga nyheter. Men det var bra att dom nämnde ost många ggr innehåller kalvmage som står skrivet som "löpe" på innehållsförteckningen. Många som inte vet det. Superviktigt att veta.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Pimed.