Patient mördade läkare – som hämnd för vård

Mer
3 år 2 månader sedan #1323753 av Geta
Säkerheten har ökat på psykiatrimottagningar senaste åren.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323755 av Hope

Admin1 skrev: Det mest ovanliga mordet jag har läst om överhuvudtaget. Det måste vara något fel på honom typ psykopat. Men han är nog extremt ovanlig. Kanske en på miljarden.


Jag har känt och känner en del sociopater och psykopater inte går dom och brutalt mördar någon. Läkaren måste ha kränkt hen rejält för att man ska gå så långt gå hem till sin läkare och slår sönder. Tyder på aggressioner, ilska och vrede.

Jag har inte läst om fallet så jag spekulerar hejvilt! Vilket är kul.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323774 av zoegas
Hans konflikt med henne var flera år gammal. Han var begåvad, både pilot och kommunfullmäktige. Han fick fängelse och inte vård. Konstig historia.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1323814 av Cosmos
Fruktansvärd historia. Männen är uppenbarligen livsfarlig och full av hat mot vård och omsorg. Finns absolut inget medlidande man kan ha med en sådan individ. 

Mattias Flink mördade 7 okända kvinnor när han hade blivit narcissistiskt kränkt av en kvinna som avvisade honom. Han fick sitt livstidsstraff tidsbestämt så han kanske är ute nu . Samma här, vilken fullständigt genomrutten individ. Förakt.
 
Mer
3 år 2 månader sedan #1324050 av Admin1
Piloter brukar vara stabila och sedan var han 56 år. Han fick en dags tvångsvård av läkaren han dödade. Sedan verkade han haft en lista till med läkare han ville döda.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1324053 av Hope
En lista? Det har vi alla normala haft lista vi önskat olycka och ond bråd död. Hade en lista som jag gjorde som barn. Kom inte ihåg en enda vilka det var. Haha