22-årig afhgan bakom dådet i Vetlanda

Mer
3 år 3 veckor sedan #1326452 av Maxjohan1983

Klanggedin skrev: Vi har dragit till oss mycket positivt med immigranter också, inte att förglömma.

Många pizzabagare, dem är alltid utlänningar.

Vad trist att många fly förbannade varje gång det händer nåt med en utlänning.

Sedan, kan man ju visst vara psyksjuk om man är afghan men jag har inte läst en rad om händelsen. Bara läst här på Viska.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326458 av Geta
Pizzabagare har fullt upp. De har inte tid med terrorism.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326461 av Maxjohan1983

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326469 av Cosmos
Detta var den tredje attacken i Sverige. Denna gång tog han inte livet av någon men det var je ren tur. Hoppas verkligen han får fängelse och inte rättspsykiatrisk vård. tiden han får sitta frihetsberövad kan bli kort. Svenska rättssystemet är förgiftat av 68:ornas samhällssyn.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326499 av krokus
Cosmos,

Varför inte utvisning härifrån och fängelse i sitt hemland? Obs! Jag är inte helt insatt i hur utvisning funkar. Men han har väl inte uppehållstillstånd? 
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 3 veckor sedan #1326536 av Cosmos
De brukar inte göra så av någon anledning. Det är väl inte "humant" att sitta fängslad i andra länder. En gång i tiden blev jag och en vän nersparkade på gatan mitt i natten, helt oprovocerat. Förövaren, afrikan, fick sitta tre månader(!) i svenskt fängelse och utvisades därefter. Innan rättegången blev vi hotade till livet av hans polare. Jävla pack var det!