Psykiatern somnade under samtal med patient (GT)

  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
3 år 3 veckor sedan #1331090 av Geta
Mer
3 år 3 veckor sedan #1331092 av Richard
Jag hörde det på nyheterna, väldigt oansvarigt! Nog för att det ibland inte känns som om vårdpersonalen inte lyssnar på en, men somna!?
Mer
3 år 3 veckor sedan #1331119 av Cosmos
Nä, har aldrig hänt mig och då har jag gått till flera terapeuter som i högsta grad har varit vakna. Konstigt är det med en läkare som inte görr sitt jobb.

När jag gick i behandlingen brukar jag själv somna i gruppen. Alla var skitirriterade på mig men jag kunde inte rå för det. De sade att jag t o m snarkade och störde gruppen.
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
3 år 3 veckor sedan #1331121 av Geta
Cosmos,

Du har nog varit underhållande som patient. Det har inte hänt mig heller att någon inom vården somnat på grund av mig men en psykolog var skitförbannad på mig.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1331126 av IM
Varför blev han arg, Geta?
Mer
3 år 3 veckor sedan #1331130 av Nissegossen
Kom det ihåg en psykolog går för sig, men låt aldrig en läkare bli förbannad på dig. En del är långsinta och de är som yrkeskår väldigt kollegiala, en kompis till mig skaffade 2 st prickar på läkaren det råkade även vara en läkare jag tidigare haft efter det vägrade i stort sett hans nästa läkare tala med honom han ringde Göteborg P4. De kopplade in sig på hans telefon han ringde läkaren, läkaren slängde luren i örat på honom de bandade samtalet och ringer upp läkaren. Sist jag såg honom mådde han inte bra och det är nu bortåt 1984-1985 sedan dess har jag inte sett han alls. Tror han dog strax efter.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum