Utredning vad jag lider av!

Mer
3 år 2 månader sedan #1318275 av krokus
Svar från krokus i ämnet Utredning vad jag lider av!
Hope,
jag fick ingen siffra. Kanske lika bra. Det var WAIS IV, som jag gjorde.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1318278 av Hope
Svar från Hope i ämnet Utredning vad jag lider av!
Nej det spelar ingen roll särskilt om man är schizofren eller andra psykoser och psykossjukdomar. Man blir inte friskare för det.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318280 av Nissegossen
Som jag säger. Jag säger samma som Rolls Royce om antalet hästkrafter i motorn, fullt tillräckligt.
Inte nödvändigt att veta, man är en välfungerande människa utan att veta ens intellektuella förmåga. Bara dumt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1318282 av krokus
Svar från krokus i ämnet Utredning vad jag lider av!
Hope,
Psykologen sa att min exekutiva förmåga var inte på samma nivå som intelligensen och att det var därför som jag behövde boendestöd i några år. Numera klarar jag mig utan boendestöd, har varit utan sedan 2018, om jag minns rätt. Skönt att slippa, faktiskt!
​​​​​
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1318284 av Hope
Svar från Hope i ämnet Utredning vad jag lider av!
Dumt? När särbegåvade barn och ungdomar hamnar mellan stolarna. Sedan utanförskapet kan ge mobbning, depressioner och missbruk. På vilket sätt är det dumt att veta vilka som är särbegåvade och får möjligheter att utvecklas till nåt större än en medelmåttig när vissa särbegåvade barn och ungdomar är inte det. Dom behöver samma möjligheter att uppnå sin fulla status som precis alla andra. Det är inte dumheter utan på riktigt. Högst verkligt för dessa barn och ungdomar.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318285 av krokus
Svar från krokus i ämnet Utredning vad jag lider av!
Hope,

Jag såg en video om särskilt begåvade ungdomar som fick svara på nyfikna personers frågor. Ska se om jag hittar den igen.