Skall Utredas!

Mer
3 år 2 månader sedan #1320272 av björk
Svar från björk i ämnet Skall Utredas!
Geta i Grekland med N-T trodde jag att jag var frisk ett hastigt inslag...
Hen kammade sig så sävligt & präktigt min rumskamrat. N-T skeppade under likt Titanic....
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1320274 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Skall Utredas!

Geta skrev: Ja, Drummer verkar inte ett dugg frisk, trots att han är friskförklarad.

Är du den som ska ge åsikter om ngt sådant- Det gör läkaren bäst själv. Tror du är avundsjuk Geta. 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320282 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Skall Utredas!
Vi kan väl glädjas att det gått framåt för honom! Det är inte alla som blir av med en diagnos som schizoaffektiv. Att man mår dåligt av andra anledningar och kanske den isolering som han har haft de senaste åren kanske inte är så konstigt?!
Mer
3 år 2 månader sedan #1320284 av krokus
Svar från krokus i ämnet Skall Utredas!

Drummer skrev: Tror du är avundsjuk Geta. 

Avundsjuk på vad? På din ångest och ditt alkoholmissbruk? Det är väl inget att sträva efter.

Om vi vänder på det, tror du att någon av avis på Geta för hennes diabetes typ 2?
Mer
3 år 2 månader sedan #1320285 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Skall Utredas!
Min skötare sade när jag blev inlagd var för du har en psykossjukdom i i journalen. Jag träffade en läkare och många skötare och sjukskötersor som inte upplevde ngr psykossymptom hos mig. 

Dom anar att jag blir psykotisk när jag dricker mycket alkohol men inte annars. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1320293 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Skall Utredas!
Har nog aldrig märkts på mig heller att jsg varit psykotisk på avdelning. Blitt lptad fått mediciner och ut efter 3 veckor.