Vad ska jag göra

Mer
4 år 3 månader sedan #1210486 av mormor1
Vad ska man göra om man inte tror att man har schizofreni men läkarna hävdar det?
Mer
4 år 3 månader sedan #1210487 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Hej och välkommen!

Du kan väl testa second opinion.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1210488 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad ska jag göra
inse att människor har fel i sina teorier om psykisk sjukdom.

det finns bara en riktig läkare och de som förnekar Honom lär knappast kunna heala dig mer än mycket kortsiktigt "välmående" och genom att lura en alternativt slå så hårt i skallen på en så man går snurrig runt ett par veckor och sen när skallvärken gått över så prisar man gubbarna i vita rockar som om de vore gudar och deras piller som om det vore frälsningen för mänskligheten

mitt råd är att lära dig styra tungan. det kan vara läge att inte tjaffsa emot läkarna många gånger medans ibland är det säkert fel att vara tyst. Det finns nämligen en djävul som vill låsa in oss i fängelser, förstöra våra familjer och göra livet till ett helvete och förstöra vår relation med Herren Jesus Kristus. det står i den heliga bibeln att den perfekta mannen eller människan har lyckats tämja sin tunga. och vi kan ju knappast påstå i sanningen att vi är perfekta men däremot lär det vara gott med ett försök.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1210491 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

Geta skrev: Hej och välkommen!

Du kan väl testa second opinion.

Hur går det till?

En advokat som skulle hjälpa mig sa "men jag har ju hört läkaren säga att du har schizofreni"
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210494 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Sök psykiatrin och begär att få träffa en annan läkare för second opinion.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210508 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra

aaabbbrkc skrev: Vad ska man göra om man inte tror att man har schizofreni men läkarna hävdar det?


Hej och välkommen!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum