Vad ska jag göra

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1210942 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

Admin1 skrev: Har du varit våldsam eller hotat någon?

Jag har slagit mina föräldrar några gånger men lätt. Dom kanske fick något blåmärke till följd av det på sin höjd. Aldrig hotat någon. Vad ska jag hota med? Jag lider/har lidit av anorexia.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by mormor1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1211132 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad ska jag göra
Har du missbruk? Om man har missbruk kan man bli farlig, sedan om man före insjuknandet använt våld eller om nära släktingar är våldsamma kan man också vara våldsamma. Unga män har störst risk för våld.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1211350 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad ska jag göra
märklig tid vi lever i när ungarna reser sig upp mot föräldrarna. vi har det satanistiska monstret Greta och maktelitens dotter - vanföreställningen klimathysterin, ett Satans foster som är lös i världen. de lär de minsta barnen på dagis att deras föräldrar är deras fiender, att det är mamma och pappa som är ansvariga för det dåliga vädret och att de ska "rädda klimatate" genom att beskattas och förstöra för andra.

när jag gick i småskolan så hade vi en speciell dag en gång som alla , tror det var i skolorna i hela sverige, skulle ut och hoppa en viss tid en speciell dag.
för så gjorde de nere i Kina påstods det och att jorden riskerade att komma ur led.

snacka om knäppa tider.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1211380 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

Admin1 skrev: Har du missbruk? Om man har missbruk kan man bli farlig, sedan om man före insjuknandet använt våld eller om nära släktingar är våldsamma kan man också vara våldsamma. Unga män har störst risk för våld.

Jag mår väldigt dåligt av det här. Läkaren skriver att jag undvek personal och andra på boendet. Samtidigt så anser dom att jag blev "mer misstänksam" när jag slutade ta medicinen. Och då anser rätten " det utrett" att jag är psykiskt störd. Dom kom in i mitt rum och skrev i journalen att jag var "ruffsig i håret och det ligger mat på golvet" vilket det inte gjorde och då skrevs det vårdintyg. Jag är gravt handikappad av ångest och rädsla för att vara bland andra människor men dom har ju förstört allt med det här struntpratet om psykos. Jag har lidit av ätstörning och social fobi sen tidiga tonåren. Det har inte förändrats någonting men dom är ju inte det minsta intresserade av det.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by mormor1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1211433 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad ska jag göra
Har du försökt få hjälp av dina föräldrar att ändra på din vård?
Mer
4 år 4 månader sedan #1211477 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
På vårdcentralen fick jag när jag sade till hon som både tog betalt och visade vilket väntrum för att komma till rätt väntrum nära det rum där personalen gjorde vad de skulle göra. Men innan dess fick jag ta en nummerlapp och vänta

Jag hade inte råkat ut för henne innan. Jag satte mig på min pall och prata, det passade henne inte alls. Till sist sade jag, vaknat sent ingen frukost på grundval av det hade någon skrivit att jag var hotande, varpå jag sade till den läkaren, jag ger dig fullmakt att läsa i min journal som min läkare. Jag sade, detta för att någon beskrivit att jag var hotande, nämligen det har aldrig varit på fråga. Jag har aldrig utövat våld mot någon personal tvärtom när jag låg inne gjorde jag mig "nyttig" Tömde papperskorgarna och satte dit en ny påse. Ställde mig och diska i avd kök, stod i köket och en personal kom in och sade du förnekar dig aldrig. Att göra det kunde innebära om jag vaknade tidigt och var i korridoren och en personal såg det öppnade denne dörren till köket och fick igång kaffebryggaren och jag var den som var först kaffe på avd.

Det står varken att jag varit våldsam, än mindre hotande.

Så jag är totalt öppen ingen varken våld eller hot står i min journal som ligger på datorn någon har skrivit av pappersjournalen och lagt den på en minnesenhet så det går för en läkare gå igenom hela journalen via dator. Det står varken att jag är våldsam eller uppträder hotande så jag blev riktigt arg över tilltaget att skriva att jag var hotande. överhuvudtaget har aldrig tidigare påstått att jag skulle vara hotande, eller våldsam. Det räcker liksom nu

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum