Humor?

Mer
17 år 11 månader sedan #38238 av lobo_angel
Svar från lobo_angel i ämnet Humor?
riktigt jäkla najs du!
Mer
17 år 11 månader sedan #38239 av stefan
Svar från stefan i ämnet Humor?
Det var det roligaste jag har hört på länge
Mer
17 år 7 månader sedan #48325 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Humor?
Den här är så kul att den är värd att lyfta upp igen... mer så här bra historier hoppas jag att du skriver, Nissegossen!!!
Mer
17 år 7 månader sedan #48334 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?
Isa-Alise, jag hörde den en natt tror det var på radio p4.

Jag hörde den bara en gång, men jag skrev ned den samma natt! Därför lyckades jag återskapa den med mina egna ord, för övrigt har jag själv aldrig kunnat fabricera en sådan själv. Tyvärr, så bra är jag bara inte!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 5 månader sedan #534057 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?
:tänk Jag tror ju att i novembermörkret behöver vi återknyta till lite humor. Detta för att ett gott skratt förlänger livet... :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 5 månader sedan #534079 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?
En man sitter vid frukostbordet och läser morgontidningen när hans fru stegar fram till honom och klipper till honom i huvudet med en kastrull.
- Varför gjorde du så där? frågade han och gnider den ömma delen.
- Jag hittade en lapp i din ficka igår en namnet Jennifer på, svarar hon.
- Men älskling", säger han, jag gick på kapplöpningarna och ''Jennifer'' var hästen jag satsade på.
Hans fru tror på hans förklaring och ber honom skamset om förlåtelse. Tre veckor senare sitter han än en gång vid frukostbordet när hans fru ger honom ett våldsamt slag i huvudet med en stekpanna. Han sjunker ihop vid
bordet.
- Varför gjorde du så där nu då?, frågar han när han kvicknar till. Hustrun svarar:
- Din häst ringde!
hem.passagen.se/pifriddd/roliga_historier4.htm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum