Humor?

Mer
6 år 9 månader sedan #956791 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Humor?

Nissegossen skrev: Vid övergångsstället på Drottningtorget mot centralen finns toaletter, gratis, vilket jag saknat mycket tidigare. Toaletterna på centralen är bemannade och det kostar en tia för att kunna komma till toalett, men de är i och med det välskötta och går absolut att gå på för en tjej. Dock ytterligt tveksamt om jag skulle behöva sitta på en toalett på Drottningtorget då jag inte vet hur ofta de sköts om. Ja, på centralen ligger toaletten en trappa ned och det finns hiss, vilket är alternativet för mig med kärran.


Det har alltid rått en viss rädsla för toa-brist för mig. Vet inte varför... En gång när jag var i Köpenhamn drack jag inget för jag var rädd att inte hitta toalett. Det är 15 år sen nu, men rätt sjukt tänkande må jag säga.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 9 månader sedan #956813 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?
Vet strategiska ställen över hela stan där jag kan kissa, oavsett var. Jag har också blivit sådan med åldern då prostatan gör att man har trängningar men ibland är det trots kan det vara svårt att kissa, men kroppen lurar än. Så zoidar det är något att be om att inte få råka ut för.

Dock med den biologiska ålderns rätt, får man vara glad om trängningarna faktiskt ger ett kiss som ett resultat på att man var rätt ute med det. I vissa fall är det akut och det går snabbt innan man kissar på sig.

Borde nästan fråga om kateter och påse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 8 månader sedan #957272 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Humor?
Ja, förstår besväret Nisse. Åldern kommer oftast inte utan "krämpor".

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 1 månad sedan #1033936 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Humor?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 2 veckor sedan #1043537 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Humor?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1053165 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Humor?

Vars är världen på väg?