Roliga Klipp!

Mer
7 år 2 månader sedan #901490 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Roliga Klipp!
[youtube:30pxfk9g]hIE0iagc7JY[/youtube:30pxfk9g]
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 månader sedan #901494 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Roliga Klipp!
Är dem fulla på jobbet!

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 2 månader sedan #901497 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Roliga Klipp!
Vet inte!

Du Nisse, blev det ngr olyckor när du jobbade på Pripps Bryggeri?
Mer
7 år 2 månader sedan #901555 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Roliga Klipp!
Körde man truck och lade en pall på fullgodset, var folk som en man och tog och skyfflade upp glaskrosset, det blöta tog en med en städmaskin som tog upp den sista. Jag såg en Truck reparatör komma in på fullgodset, jag stod uppe på pallastningsmaskinen och såg hur han körde i väg med en pall med flaskor med starköl. Han lade pallen. De tog upp allt, han fick kraftiga bannor för att han som han sade skulle testa trucken och chefen sade, va fan tog du en fullastad pall med starköl för?

Jag såg han en timme senare, då tog han en fullastad starkölspall och körde iväg med. Jag skrattade, men sade inget.

Det var så att de sade att det var reparatörer som skulle täta taket ovanför fullgodset. Det gick en tid, sedan när lastbilarna kom för att köra ut dricka fick alla de en arbetskamrat med sig.
När de kom till vakten stod polisen där och chaufförerna fick kliva ur och den som satt bredvid fick köra, i det svepet åkte 25 anställda ur företaget och förutom att de förlorade jobbet fick rättvisan ta vid och döma de som begått brott. Gubbarna uppe vid taket, var polisens spanare och de kartlade varenda gubbe på fullgodset.

Däribland jag men eftersom jag inte på något sätt var inblandad, var det inte ens någon som frågade, de hade full koll på vad varenda gubbe gjorde och jag gick fri, hade ju inte gjort något.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #901560 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Roliga Klipp!
Samt nä, jag drack aldrig något som truckförare, men däremot sista halvtimmen på jobbet när de stängt kolonnen för natten, skulle vi städa, då kan det hända att det slank ned en öl eller två

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #901561 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Roliga Klipp!
[youtube:2ckkd4x7]2piqu3sMInA[/youtube:2ckkd4x7]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum