Roliga skämt

Mer
5 år 9 månader sedan #1069708 av Rrusheflower
Om ni har ett eller flera roliga skämt så kan ni skriva ner en kommentar. Jag kan ett, vad är det som går och går men kommer aldrig fram till dörren?


klockan
Mer
5 år 9 månader sedan #1069710 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Roliga skämt
Det finns en avdelning för detta på forumet: Humor

Så många inlägg läggs direkt till allmänt. Admin1 får slita sig ofta i håret med att lägga dem rätt.

Ochjag säger inte att jag är bättre än er andra.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 9 månader sedan #1069712 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Roliga skämt
sorry min dator laggar och jag har fortfarande inte lärt mej hur man använder en dator.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1069715 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Roliga skämt
Inte lätt att använda en laggande dator menar du va?

Sedan är inte den där något skämt utan en gåta.

Annars rekommenderar jag Seinfeld om du vill uppleva bra humor.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
5 år 9 månader sedan #1069732 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Roliga skämt
Den här är en riktig klassiker jag hörde den på radion, skrev ned den på datorn, ill viska tror jag lade in den flera timmar senare än jag hörde den
Hört på radion i natt.

Det var paret som tänkte fira sitt tioåriga bröllop med att bo i bröllopssviten de hade haft på Maldiverna när de varit där på smekmånad. Mannen som varit på affärsresa kom dit ett dygn tidigare, och finner en dator på rummet. Han bestämmer sig för att skicka E-Post till sin fru.
Men han skriver en bokstav fel i adressen så brevet hamnar hos en nybliven änka i Huston Texas. Hon hade samma dag begravt sin man och skulle läsa kondoleanserna. Hennes son finner sin mor avsvimmad framför datorn och på datorn står att läsa följande;

Hej! Det är din älskade make som skriver, förvånad? Det blev jag också. Men utvecklingen går framåt, så här finns datorer här också, så vi kan numera skicka E-Post till nära och kära. Resan hit gick problemfritt. Jag ser verkligen fram mot din ankomst i morgon.
Jag älskar dig!

Ps; Det är verkligen hett här nere.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1069746 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Roliga skämt
OM hon trodde på det där nisse skulle hon inte svimma utan bli skrämd. "Jag ser verkligen fram emot din ankomst i morgon".

Men visst, den var lite kul den där. :=)

Annars, hade den inte varit bättre om hon redan dött av en hjärtattack för att hon blev så skrämd då hon läste mejlet. Hade inte det spetsat till den mer!?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Maxjohan1983.