Personlighetstest!

Mer
3 år 4 månader sedan #1306992 av Geta
Svar från Geta i ämnet Personlighetstest!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1306993 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Personlighetstest!
Jag kommer iaf aldrig bli äldre än högst 50 år. Idag är jag 39 år. Om jag blir 45 år och längre lever jag på lånad tid. Pga droger. Märker tex min andning ibland tecken på KOL. Men jag skiter fullständigt i det. Röker cigg ändå. Min mormor dog av lungcancer och KOL. Det var väldigt jobbigt.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306994 av memphis
Svar från memphis i ämnet Personlighetstest!
Jag fyller 48 i år. Om jag inte får cancer kan jag nog leva i många år till. Har slutat röka så KOL oroar jag mig inte för längre, även om man kan få KOL utan att röka.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1307016 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Personlighetstest!
INTP-t

Det är mest flum. Frågorna tar inte hänsyn situation. "Du har lätt för att slappna av även i stressande situationer" Gäller det i ett datorspel eller när ambulanser swishar förbi?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 4 månader sedan by zoegas.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1307021 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Personlighetstest!
jo zoegas det ger en fingervisning iaf resultet på testerna. enligt min psykolog. det tycker jag oxå. men man ska ändå ta det med en nypa salt pga det finns så mycket mera än vissa generella drag, då vi är komplext och unikt sammansatta av arv och miljö. INTP verkar stämma på dig. många INTP spelar schack. så helt fel kan det inte vara. Tex min personlighetstyp IFSP så står det att dom går inte ens ut grundskolan, fastnar för alkohol och droger och rymmer hemifrån vilket stämmer på mej.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
3 år 3 månader sedan #1308276 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Personlighetstest!

zoegas skrev: INTP-t

Det är mest flum. Frågorna tar inte hänsyn situation. "Du har lätt för att slappna av även i stressande situationer" Gäller det i ett datorspel eller när ambulanser swishar förbi?


Frågan är nog för den sista faktorn som testet mäter..

Däremot så får blir man inte stressad av datorspel på samma sätt.. har sett det på Healthygamer-gg på youtube.. Amygdala aktiveras inte helt enkelt..

Största problemet med såna här test är att jag inte har tillräckligt med liv för att svara på frågorna på ett bra sätt... Så halvdana svar med impulsiva tendenser..