Personlighetstest!

Mer
3 år 3 månader sedan #1306856 av Geta
Svar från Geta i ämnet Personlighetstest!
Tog inte åt mig. Det kan man inte göra med Nissegossen.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1306911 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Personlighetstest!

Geta skrev: Ränderna går aldrig ur.


Nej precis men jag strävar och min drivkraft är att jag idag är en bättre version av mej själv från igår. Men mot slutet av dagarna som går kan det gå åt helvete helt ändå. Man lär sig inte många ggr hur man än kämpar på hur hårt det än är och ibland går det bra och man testar sig fram men dagen därpå kan falla pladask på samma jävla sätt som hundra ggr tidigare. Konstigt.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1306952 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Personlighetstest!

Klanggedin skrev: Gör inte Geta till åtlöje


Ett gott skämt kan vara en överlevnadsfråga att kunna skämta om sin situation hur jäklig den än är, de flesta som överlevt har kunnat skämta både i nazistläger och även i GULAG, ett gott skämt förlänger livet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1306970 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Personlighetstest!
Vilket skitsnack att "skämt förlängt livet". Man vet inte varför vissa lever längre än andra. Till viss mån kan det bero på kost och motion eller stressa mindre men det är inte alla ggr ett säkert kort. Ingen vet för säkerhet. Dessutom är Geta över 70 år utan dina skämt. Och lär bli mycket äldre. Nästan alla hon har känt är döda. Så jag tror nog hon överlever även nu oxå utan dina skämt.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1306972 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Personlighetstest!
Hur man än gör har man ändan där bak

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1306986 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Personlighetstest!
Sant! Nissegossen! Du besitter visdom. Tänk om alla äldre blev så visdomsfulla. Vissa verkar gå bakåt som tex Geta.