Varför får man inte ha 6 när man e inlagd?

Mer
14 år 1 månad sedan #279966 av nattbarn
Där jag är får man nog gå in på varandras rum, även om de flesta väljer att umgås i rökrummet :lol: Jag har valt att inte röka så ofta längre eftersom jag faktiskt blev beroende av det en tid, men jag började med niktointuggummi och slutade redan efter ett halvår, min morfar rökte ihjäl sig så det är inget jag vill följa efter... Nu röker jag bara nu och då. Sex har jag inte 8O

En sak som däremot var på tal var min klädsel, psykpersonalen sa till mig att inte använda för avslöjande kläder eftersom risken ju finns att man kan bli utnyttjad och de menade att jag var så ung att äldre män kunde få för sig saker. Så nu har jag myskläder på avdelningen istället för korta kjolar (med tights visserligen) och toppar. (hur någon kan tycka jag är sexig fattar jag inte, jag har ärr över hela jävla kroppen och är överviktig) Nog för att en del "gubbar" fortfarande försöker taffsa... Visst, de är sjuka, men nog borde de kunna uppföra sig för det tycker man... Tyvärr är jag ju van med det sen min barndom då en i vår närhet var pedofil och utnyttjade mig så länge jag kan minnas. Därav mitt ointresse för sex, men vissa blir ju översexualiserade också och där är nog "inget sex" förbudet bra, lika som inget alkohol och droger och inga vassa föremål eller egna mediciner-förbuden.
Mer
14 år 1 månad sedan #279969 av Isa-Alise
fulaflickan...

tufft att ha varit med om så mycket...

Vänskapskram!
Mer
14 år 1 månad sedan #279973 av Isa-Alise


Har du läst Jonathan Livingstone Seagull? Jag önskar dig samma frihetskänsla som han fick när han lärde sig glida över vindarna...
Mer
14 år 1 månad sedan #280016 av Nissegossen
:lol: Köpte den boken och läste ut den i domkyrkan i Göteborg inför en en Gudstjänst en helt vanlig vardag. Jag var därefter med på den nattvards Gudstjänsten den gången...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 1 månad sedan #280089 av Lorelei
En sak jag inte fattar, är varför man inte får ha pyjamas på sig i matsalen??
Okej om man har ett sidennattlinne men va fanken, här pratar vi HM vanlig PJ:s...
Stöör mig!
Mer
14 år 1 månad sedan #280099 av Nissegossen
Lelo
Jag har aldrig varit med om att någon hade på sig pyjamas i matsalen.

På intaget en gång sade en personal snällt att det inte var bra att jag satt i personalrummet vid frukosttid med endast nattsärken på mig, utan för de andra patienternas skull, skulle jag vara påklädd! :P

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum