Hur många här har varit på behandlingshem?

Mer
3 år 2 månader sedan #1319835 av zoegas
Jag vill på behandlingshem. Men det ska vara som ett spa. Massera fötterna och sånt. Garanterat resultat.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1319842 av Nissegossen
Hade inte gått med på att betala dubbel hyra, något som jag tycker är orättvist, jag hade förmodligen börjat tänka på en juridisk process i detta. Kan inte vara meningen att få betala dubbel hyra i ett landstingsägt behandlingshem! Luktar ruttet. Som det gör i centrala stan ibland, då det luktar rutten tång vid pålandsvind

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1319844 av Hope
Jag blev debiterad när jag satt frihetsberövad på rättspsykiatriska. Fatta?
Mer
3 år 2 månader sedan #1319845 av Nissegossen
Flytta till Sorsele de säljer en lägenhet en tvåa för 1 krona. www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/l...or-1-krona-i-sorsele

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 2 månader sedan #1319847 av Jocke

Geta skrev: Jocke,

Kunde du prata med personalen på behandlingshemmet?

Ibland i bland inte! Dem lät mig prata vid vissa tillfällen, men egentligen vart det ingen direkt konversation, utan dem sade att behandlingen inte funkade riktigt bra mot mig i alla fall. Men problemet berodde mest på huset och det var olika typer av sjukdomstillstånd som låg inlagda. Personkemin funkade inte riktigt.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 2 månader sedan #1319848 av Nissegossen
Hope, här på västkusten kan du livnära dig på tång och sjögräs det är bara att samla och äta kostar bara resan till kustbandet. Plocka musslor när de är tjänliga att äta slänga ut en rev med krok göra upp eld på stranden med drivved går att leva billigt på det. Svårt att hitta sötvatten förstås. Jag sade på öarna när den fotbollsdomare jag kände dömde en match på en av dem. En kvinna där sade jag till det står i Bibeln, stulet vatten är sött! Jag jagade vatten. Hon blev till sig och sade står det det? Ja, maken till Maja Gräddnos får man leta efter.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum