Plågsamt att umgås

Mer
3 år 3 månader sedan #1313332 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Plågsamt att umgås
Du ska träffa andra, Fantasio. Det livar upp ett monotont liv. Synd bara att ni ska dricka er fulla tillsammans.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313354 av wasp
Svar från wasp i ämnet Plågsamt att umgås
Svårt att umgås om sällskapet inte passar!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1314952 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Det är alltså en kille jag lärt känna via mötesplatsen som jag ska på krogen med. Sedan ska jag bjuda ut en kvinna från mötesplatsen på pub eller restaurang. Känns roligt att träffa människor, inte bara sitta hemma och glo. Jag umgås mest med personer med diagnos.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1315207 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag drack fem öl, plus kompisens halva. Kände mig lite illa till mods och gick hem. Vill inte bli uppskjutsad till psyket av polisen en enda gång till. Annat blir det när jag går ut med M, då ska jag bara sitta och smutta på ölen. Ska bjuda henne på rosévin, det tycker hon om.

Bara jag nu inte skrämde iväg kompisen så han aldrig mer vill umgås. Han är väldigt trevlig och lika ölintresserad som jag.
Mer
3 år 2 månader sedan #1315212 av majak
Svar från majak i ämnet Plågsamt att umgås
Låter ju som att ni har alla förutsättningar att få till fler bra träffar - håller tummarna för att den nya bekantskapen fattar det också =)
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1315213 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Tack, majak! Kompisen ringde en gemensam bekant, så vi pratade lite i telefonen. Han hade själv en gäst hemma. Nu ska jag lägga allt fokus på damen jag ska gå ut med. Jag har ju vänner!