Plågsamt att umgås

Mer
3 år 2 månader sedan #1316436 av memphis
Svar från memphis i ämnet Plågsamt att umgås
Jag orkar inte med krogen. Det är för hög ljudnivå som stressar mig. Men det som händer när jag umgås är att jag blir så trött i huvudet av allt prat. Där är hundarna överlägsna. De pratar inte, de bara är kompisar ändå.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1316556 av IM
Svar från IM i ämnet Plågsamt att umgås
Bra sagt memphis
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1316564 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Krogen jag ska till imorgon är inte direkt ett av stadens finare ställen. Men bra att kunna slinka in för ett par öl och kanske något att äta. Tror de säljer rätt mycket luncher och pizza har de också. Det ligger bara cirka fem minuters promenad från min bostad. Nu är det lönehelg, så det kanske är mycket folk där då.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1317661 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag ska på krogen med en kompis, vi ska ses kl två hos honom. Vi ska till puben Highlander Inn. Ser ni en asiatisk kille och ett fetto så är det vi två. Kom gärna och umgås en stund.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317685 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Plågsamt att umgås
Krogen är det sämsta stället man kan vara på enligt mig när man mår dåligt! Många människor med alkohol i kroppen kan bli elaka, jag vet själv hur konstig jag blir när jag dricker för mycket. Många människors problem förstärks av alkohol och det finns ett visst projicerande ibland bland många krogbesökare. 
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1318051 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Vi hade jätterevligt, men tvistar om hur många öl vi drack. Han sa sju, jag sa åtta. Behöver jag tillägga att jag är rund under fötterna?

Bartendern (och jag tror ägaren) sa Peter till mig. Hur i helsike visste han mitt namn? Så¨liten är inte staden.att alla känner alla. Fast han kanske hörde kompisen nämna mitt namn.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Fantasio.