Låg motivation

Mer
4 år 10 månader sedan #1161327 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Låg motivation
Det är så tråkigt att potenta mediciner alltid ska ha besvärliga biverkningar. Jag är så trött i kroppen också. Försöker gå promenader men måste vända tillbaka hem efter 10-15 minuter.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1161375 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Låg motivation
OK! Tack.

1Dave skrev: Hibernal låter som något man kan gå i dvala på.

Hade hibernal, mitt ex och med hunden tog pendeltåget, eller Öresundståget till Kungsbacka. Det var sommar och sol. Såg en stråhatt i ett skyltfönster gick in och köpte den. Vi gjorde centrala Kungsbacka. Om det var den gången minns jag inte. Vi blev stoppade av en man, han sade sig vara diabetiker och behövde mjölk sade han och eftersom min egen far hade diabetes visste jag att han snabbt behövde mjölken jag gick snabbt i en matbutik och förklarade för hon i kassan och sade någon chokladkaka mörk choklad. Inne ifrån butiken kom personal med det efterfrågade jag betalade och gick tillbaka, han drack mjölken, men chokladen ville han inte ha

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161553 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Låg motivation
Latuda och Reagila är uppiggande eller aktiverande. Invega neutralt, medan Abilify kan vara endera tröttande eller uppiggande. Varierar mellan individer.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161554 av Rejsejmar
Svar från Rejsejmar i ämnet Låg motivation
Min läkare är tveksam till Reagila eftersom jag är känslig för extrapyramidala biverkningar. Synd... Har provat flera olika antidepressiva men de verkar inte göra så mycket.
  • Jone
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1207464 av Jone
Svar från Jone i ämnet Låg motivation
Jag känner igen mig i det trådskaparen beskriver. Är det någon här som har lyckats komma över det på något vis och vill dela med sig av tips.

Så frustrerande att inte lyckas genomföra det jag vet att jag mår bra av. Det måste finnas sätt att klara av det trots svårigheterna tänker jag. Har testat alla möjliga scheman och avprickningslistor men har inte funnit något som fungerar för mig.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207465 av Geta
Svar från Geta i ämnet Låg motivation
Har haft svårt för att strukturera min tillvaro. Vill vara fri utan tvång.