Dålig koncentration och fokus

Mer
4 år 3 månader sedan #1219591 av Maxjohan1983
Jag hade väldigt dålig koncentrationsförmåga efter min allra första psykos. Minns jag gick till biblioteket då för att försöka läsa tidningar men det gick dåligt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219617 av Cosmos
Har inte läst en bok på många år. Det är bara Internet som gäller. Fast där läser jag enormt mycket, framför allt bloggar. Läs gärna Helena Edlund, hon är f d präst i Svenska Kyrkan, men fick mer eller mindre kicken för obekväma, borgerliga, åsikter.

helenaedlund.se/page/2/
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Cosmos.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219632 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dålig koncentration och fokus
Prästen Helena Edlund är klok. Förstår att hon inte platsade i Svenska kyrkan.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219657 av Nissegossen

Geta skrev: En del medlemmar här på Viska envisas med att skriva på engelska eller länka på engelska. När man ber om översättning får man det sällan.


Geta titta på länken innan du lägger in den från Google, om den nu går går via Google så står det också översätt till svenska, klicka där och du får en Google översättning eller kopiera all text till Google översätt, jag har använt den till att översätt vad säga ett massivt block med engelsk text kopierat texten gått till Google översätt och klistrat in den på viska.se bara för att kunna läsa på den Svenska texten.

Som alltid snoka runt och du hittar vad du söker, med kopiera klistra in

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum