Koncentrationsförmåga

Mer
3 år 4 månader sedan #1304504 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Koncentrationsförmåga
Det är ju fantastiskt! Slippa ta sig till sjukhuset och utsättas för corona. Ska reka lite hur det går med den tekniska, digitala utvecklingen i den här regionen.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304556 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Koncentrationsförmåga
Det verkar finnas i Uppsala och appen heter Min hälsa:

www.akademiska.se/for-patient-och-besoka...tt-besok/videobesok/
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304595 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Koncentrationsförmåga
Har ännu inte hänt mig, jag har kommunikation per E-post det räcker för mig. Skall få läkartid när så är aktuellt. Tar det med ro, det räcker med injektions ssk hon jag och kurator, skriver jag till på E-post.

Lika väl som God Man, jag gissar att han säkerställer att det finns pengar på kontot året efter då tingsrätt ger han rätt året efter då nästa år, för i år. Så redan nu tror jag han har säkrat pengar för i år till sig själv. Har kontaktat honom med frågor, men ännu vad jag vet inget svar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1307430 av Richard
Svar från Richard i ämnet Koncentrationsförmåga
Jag har svårt att koncentrera mig på det mesta. Men för nått halvår sen läste jag en ca 600 sidor lång bok om atomfysik o hur atombomben kom till, men det gick förvånansvärt bra. Nu läser jag en bok om den heliga graal men kan inte koncentrera mig helt. Jag har en släng av ADD o skulle egentligen behöva Ritalin eller nått sånt, men det är inte aktuellt. Det är bättre med ljudböcker.

Mattestudierna går hyfsat i.a.f. Ibland har jag svårt att koncentrera mig, ibland går det bättre.
Mer
3 år 3 månader sedan #1307432 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Koncentrationsförmåga
Jag läser texter om IQ-testning! Det brukar gå bra..
Mer
3 år 3 månader sedan #1307479 av Richard
Svar från Richard i ämnet Koncentrationsförmåga
Ja, jag har varit intresserad av IQ-test o sånt, men det är ju verkligen en fråga om koncentration. T.ex klarar jag inget på minnesdelen på Illustrerad Vetenskaps IQ-test som jag gjorde sist. Hade jag inte haft koncentrationssvårigheter eller typ "dopat" mig med Ritalin så hade jag nog fått fler IQ-poäng.