Koncentrationsförmåga

Mer
3 år 4 månader sedan #1304345 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Koncentrationsförmåga
Har inte läst en bok på evigheter. Försöker komma igång med att läsa släktutredningen som mitt ex har gjort, det är det minsta jag kan jag göra med tanke på hur mycket jobb som ligger bakom.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304390 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Koncentrationsförmåga

memphis skrev: När jag hade liten koncentrationsförmåga började jag att läsa böcker igen genom att välja lättlästa böcker med korta kapitel. Men ibland kan jag knappt komma ihåg stycket jag nyss läste och får läsa samma stycke flera gånger. Men till slut har jag tragglat mig igenom en hel bok.!

Har inte orkat göra det, tar emot för mycket.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304435 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Koncentrationsförmåga
Om en bok är väldigt intressant för en kan man klara av den trots problem att läsa annat.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304490 av memphis
Svar från memphis i ämnet Koncentrationsförmåga
Det jag har svårast för att läsa och förstå är instruktioner. Det går nästan inte.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304494 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Koncentrationsförmåga
Det är väldigt olika vad man har lätt eller svårt med att läsa. Själv har jag svårast med att läsa om organisationer och myndigheter.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304495 av Geta
Svar från Geta i ämnet Koncentrationsförmåga
Jag blir nervös av att läsa datainstruktioner. Igår lyckades jag ladda ner Bank-ID. Idag har jag installerat en app för digital kommunikation för psykiatrin.