Bäng?

Mer
3 år 1 månad sedan #1321147 av koi
Bäng? skapades av koi
Hur vet man om man är bäng i huvudet pga ECT eller psykos?

jag minns inte saker, arbetsminnet bråkar, jag är trög när det är något jag vetat innan jag blev sjuk sist och behöver komma ihåg igen. 

går promenader, kanske ska öka på dem. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1321148 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bäng?
Du verkar inte särskilt "bäng" här på Viska.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1321164 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bäng?
Tar du bort prickarna över a blir du Bang en aktningsvärd dam på sin tid Bang var hennes signatur älskad av många för vad hon skrev hem till Sverige för sin tidning. Tyck istället för bäng att du är Bang i kolan sv.wikipedia.org/wiki/Barbro_Alving

Bang skrev manus till denna filmen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1321167 av koi
Svar från koi i ämnet Bäng?
Jo. Här hinner jag tänka vad jag ska skriva. Men pratar jag med en person på riktigt. Då orkar de inte vänta på svar. Är så seg i huvudet. Vet att jag vet det de frågar om. Men jag får inte fram det.
Mer
3 år 1 månad sedan #1321169 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bäng?
Tror det är efterdyningar av psykosen den har en egenhet att när den är borta pga medicinering kan man bli tanketom och det tar ett tag innan man tänker klart igen. Man kan då sakna rösterna, men kalla inte på dem då kommer de tillbaka och avbryt inte medicineringen det är ett tankefel vilket man lätt gör. Du får snart tillbaka din normala tankeförmåga

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1321171 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bäng?
Ja, det är lättare att skriva än att prata. Jag har det likadant.