Bäng?

Mer
3 år 2 månader sedan #1321174 av koi
Svar från koi i ämnet Bäng?
Inte kalla på rösterna...det var så skönt att de försvann. Jag kunde slappna av. Vågar inte kalla på dem så de kommer igen.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1321177 av IM
Svar från IM i ämnet Bäng?
man kan tappa minnet lite efter ECT behandling, det är den biverkning jag fått höra av de som fått ECT. kan också vara att den neuroleptika du tar ger dig problem. att du tänker i långsammare banor, har själv upplevt att jag har svårt att koppla samman tanketrådarna till en tanketråd. Kan vara och det vet man inte, hur medicinen, man tar, blockerar i hjärnan.
Medicinen sprids ut hjärnan, sen får man hoppas att det slår väl ut. Sen var det kanske inte så länge sedan du skrevs ut har jag för mig, du kan behöva sortera och komma ur psykosen, rensa bort den.
Uttrycker mig själv också bättre när jag skriver, man tänker bra när man skriver, orden bara kommer.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1321181 av Hope
Svar från Hope i ämnet Bäng?
Att få problem med minnet pga ECT är vanligt men oftast kommer minnena tillbaka. Det är det vanliga.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321186 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Bäng?
Jag är också seg i huvudet. Ibland tror jag att jag börjar bli dement när jag glömmer saker från det ena ögonblicket till det andra.Jag blev filmad i en intervju här i veckan och det är en riktig pärs att se sig själv på film. Rösten, dialekten, alla manér man har, övervikten och dubbelhakan. Rösten var släpig och orden kom långsamt. Och såg blinkade jag hela tiden. Nej. Hemskt! Hade lust att hoppa i Fyrisån efteråt!. Kände mig som en riktig mentalpatient
Mer
3 år 2 månader sedan #1321188 av krokus
Svar från krokus i ämnet Bäng?
Cosmos,
usch, nu kom jag ihåg nån gång från en depressiv period, och jag filmade mig själv. Det var hemskt att se hur ofta jag blinkar! Det är nog inget tics, men nåt knäppt är det. Ser ju konstigt ut! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1321193 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Bäng?
När jag handlar åt mamma och pappa måste jag ha en inköpslista med mig, annars glömmer jag det mesta de vill ha. Ändå blir det fel ibland.