Söker andra lesbiska

Mer
15 år 1 månad sedan #191291 av skord
Svar från skord i ämnet Söker andra lesbiska
qx.se är bra om man vill träffa en homosexuell partner
Mer
13 år 10 månader sedan #299030 av Willy wonka
Svar från Willy wonka i ämnet lesbisk
Hej, Jag tycker inte qx är så bra för oss med schizofreni. Där är man så fin i kanten. Jag söker gärna en lesbisk kontakt / vän att dela erfarenheter med. Jag själv har (sublim) paranoid schizofreni och bor i skåne.
Mer
13 år 10 månader sedan #299073 av Bild
Svar från Bild i ämnet Söker andra lesbiska
Jag är bisexuell och har liksom du lite för mycket folk i huvudet :mrgreen: Men jag praktiserar inte min lesbiska sida, så jag vet inte varför jag svarar här. Men du sökte HBT-personer, och här är jag :mrgreen:
Mer
13 år 10 månader sedan #299308 av Willy wonka
Svar från Willy wonka i ämnet lesbisk
jag glömde skriva att jag själv är bisexuell men som du så praktiserar jag inte min lesbiska sida men jag vet att jag älskar kvinnor och män lika mycket även om jag för tillfället på grund av mediciner inte har någon sexlust, jag vet inte varför jag skrev det här så offentligt men jag kunde inte hitta dina kontaktuppgifter på din sida. Jag bor i Skåne men talar norrlänska, inte skånska.
Mer
13 år 10 månader sedan #299310 av Melun
Svar från Melun i ämnet Söker andra lesbiska
Under en psykosperiod var jag medlem i cruiser. (Jag är man).
Nu har jag inga dragningar åt sex, varken med man eller kvinna.
Jag har blivit helt a-sexuell....
Mer
10 år 10 månader sedan #587567 av crazycatlady
Svar från crazycatlady i ämnet Söker andra lesbiska
tar upp tråden igen, ganska längesen nån skrev. jag är bisexuell tjej, bor i skåne och ny här på viska. hade varit kul med chattvänner, saknar lite msn nu när alla gått över till FB (tant haha)