målarkompis

Mer
10 år 6 månader sedan #611966 av biehhysf
målarkompis skapades av biehhysf
jag undrar om någon är väldigt seriös när det gäller att måla. jag målar porträtt. kanske kan ge varandra tips.
Mer
10 år 6 månader sedan #611978 av Geta
Svar från Geta i ämnet målarkompis
Målar du på beställning? Vad använder du för färger och bakgrund? Olja, akvarell eller akryl.....målarduk eller pannåer.
Mer
10 år 6 månader sedan #612354 av biehhysf
Svar från biehhysf i ämnet målarkompis
hej. ja jag målar på beställning och även på eget initiativ. jag brukar hitta på egna bakgrunder. ibland målar jag riktig bakgrund. jag är bättre på ansikten än på bakgrunder. fast jag blir bättre. bara olja och på duk.

använder foton. digitala eller vanliga.
Mer
10 år 6 månader sedan #612440 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet målarkompis
Förr målade jag mycket..utrtyckte mig på det viset..men det är helt borta...Har dock för någon vecka sedán målat ett stort gammalt spegelskåp vi hade i sovrummet ...Jag målade vitt och skrev text på ena lådan..Jag blev mycket nöjd och det kändes skönt att få måla..om så bara en möbel...Hoppas det går bra med dina målningar i framtiden ett bra sätt att måla ut känslor på....
Mer
10 år 6 månader sedan #612445 av Geta
Svar från Geta i ämnet målarkompis
Tidigare målade jag också. Gick en massa kurser. Nu har jag helt tappat självförtroendet, när det gäller att måla.
Går gärna på andras utställningar. Senast i lördags var jag på vernissage med bubbelvatten och allt.
Mer
10 år 5 månader sedan #623806 av biehhysf
Svar från biehhysf i ämnet målarkompis
geta, du får mer självförtroende ju mer du målar. men vet att det är svårt att börja.

är det ingen annan som målar?