värja sej

Mer
9 år 8 månader sedan #679785 av björk
värja sej skapades av björk
Folk är lustiga. De söker lustar. Att, dela, sina sinnen med....
Allt försvinner likt mandalas. Jag har kommit så pass långt i livet.
Fått sådan lisvisdom. Att jag kan sålla "Hönsen" om man så säger.
Jag är väl budist blandat med humanism och ibland retorisk för att komma
ngn vart. Ibland måste man väcka den som ligger på soffan. Och gör orätt
ifrån sig.... Kan man inte bara sig att ja jag har haft allt mitt. Det smärtar mindre nu den
glas kupan. Det är två bottnat på något sätt ena delen vill va vän andra vill bara va ifred.
Känner man, när man växt upp i en dysfunktionell familj går det EJ

att anpassa sej. spelar man sen ut hela registret i den andan så......
kan man inte bara säga att ja den har blivit min... och bara sen låta det va....
har ingen behov av relation,. Jag måste va el-betingad. me sladdar.....
MÖTLEY CRÛE betyder ju brokig bakgrund. det är en rock grupp. men man vaggades
in såväl i kult traditionell välsignad bedårande mastodont trygghet trivsel...
Den bara vände ryggen (Total). Om man säger så SEX Är bara en ytterlighet.
Men så in i bombens påtvingat och allmänngiltigts baserat... Man kan inte hjälpa
att man hamnat i ett stick spår här i livet. Det går inte att göra något åt.
Folk fattar inte folk förstår inte men det finns undantag. Inte undantag till dom/dem
som förstår utan undantagg av fall för vården som liknar Israel scenariot. Och hade
man gjort si/så hade det kommit i andra hand och såvidare. Det finns alltid en löpare
som motvikt. allt resulterar i en massa lidande. Det var så jag skrev i föregående inlägg
att tålamodet på humana karaktärer minskar radikalt. En viss person kan man ta allt från
men vad kallas det dagtinga...Det är det jag menar. Det är det allt handlar om.
ALlt man gått igenom o man tycker att det o det borde va självskrivet. Sen skall man tvista
i en slags bagatelliserad mild ord tvist. Då ser jag rött. Då är jag hellre min beste man.
Folk tycker kanske illa om en och menar på det och det. Men har man facit på förhand.
Vad vet man, då med sig att man tjännat. Vad finns det att tjänna. Så jävla liten peter Nicklas
har jag inte så att det e det som faktumet ifrågan gäller. Så att jag går o förtryter folk.
I någon lättja. Eller att famna om sej själv från start vid ett upplägg i en konversation där utdelningen
eller sammanställningen oklar pga. man häver sig själv. Men jag vill inte gå in på sexuella tema.
Jag är inte lat definitivt inte men kanske lite asexuell. Det finns en förening som handlar om sånt.
Kanske livs meriterna har tatt mig till där jag är idag. En sak har jag lärt man skall låta
saker komma till en istället för att jaga svansen. Ja detta inlägg var i klass med det soom gick spolierat.
Problemet med mig är kanske att jag inte kan beté mej. Det var en rösthörare som hette Amy
hon debatterade om att man skall exploiatera sej för det jobbiga. Men det är helt fel
vad jag anser om poisitva symptom som röst hallucinationer. Distrahera è, bäst enligt mig.
Det pendlar mellan gränspsykotiskhet och ovanför "vatten ytan"....... Det dära är inte så bekvämt
det första alternativet. Man har bra stunder hur bra som helst också det dåliga. Men när man
ÄR I DE Dåliga så kan man inte minnas alla fina stunder.... Alt är ett oändligt grått land.
Utan försmak på bättre tider sånt man minns som förr. Många har ju skolats den, hårda
vägen och det finns inget motpool till upplevelser. Därför kan man se folk som en påhittad
travesti bara ngt i sin egen färd som man helst låter passera fort. Dem har inte riktigt fattat
att livet inte VATT ngn dans på rosor. Då eller det är då jag hatar att dagtinga då blir jag spyfärdig.
Som att sänka sej en division våldtäkts aktigt.... Jag är inte högfärdig men värjar gärna mej,
Mer
9 år 8 månader sedan #679789 av Geta
Svar från Geta i ämnet värja sej
Det internationella tecknet för asexuella är en svart ring på höger långfinger, läste jag just nu i
tidningen Modern Psykologi.