Någon människa som behöver en god vän här?

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 4 veckor sedan #809040 av lonely
Ja jag är snäll och ärlig, trots det har jag haft ett hårt liv där jag har varit vidrig och elak som människa i mitt förflutna pga trauman, idag har jag kontakt med mej själv igen. Så jag har inte direkt varit något helgon...

Jag gör mitt bästa för att vara den braiga människan och ärliga människan jag nånsin kan vara och lyckas ofta jävligt bra om jag får säga det själv trots det strular jag till det ibland, inget märkvärdigt! Hur som helst så lever jag för stunden gillar inte planera så mycket! Ogillar starkt rutiner det får mej att kvävas invärtes själsmässigt! Jag är öppen och älskar friheten över allt annat på jorden!


Såååå om du tycker det verkar va en kul människa alltså jag som skriver så skriv till mej... Du lär inte ångra det isåfall...

*peace*
Mer
8 år 3 veckor sedan #809162 av Admin1
Skall jag ta med detta i nyhetsbrevet på fredag?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 3 veckor sedan #809184 av lonely
Ja okay!!! :)
Mer
8 år 3 veckor sedan #809265 av zoegas
Alla som läser nyhetsbrevet har du redan kallat dumarsclen och idioter. Fast du inte känner nån av dem. Så snäll är du.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 3 veckor sedan #809268 av Geta
Det är lite Alternativ-stuk på det.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 3 veckor sedan #809287 av lonely
Ja jag visste att du skulle skriva det zoegas! Gissade det innan jag skrev! Dumarslen vad sa du nu igen vad jag struntsamma! Aja..... Tja jag vet inte ingen verkar fatta nåt över huvud taget! Tja jag kanske kommer tyvärr alltid känna mej ensam. ! Tja rå