Kontakt sökes

  • Miika
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #810430 av Miika
Kontakt sökes skapades av Miika
Hej, jag heter egentligen Monika och är 40 år gammal. Bor i Västerås som ligger i Västmanland. Har min son David på halvtid och han fyller snart 14 år.
Känner att jag skulle vilja lära känna lite nya personer med samma problematik som jag har själv. Ser gärna att du har återhämtat dig bra och klarar dig själv.

Jag är en jordnära person som trivs i skogen, plocka blåbär eller kantareller. Ett annat intresse jag har är matlagning, tycker om att experimentera i köket.

Det skulle vara roligt att träffas över en kaffe, se på film/bio, gå på konsert eller kanske kanske bara gå ut och ta ett glas vin

Jag vill inte ha svar här på tråden utan vid intresse skicka PM till mig
Mer
8 år 1 månad sedan #810468 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt sökes
Låter som jag, men med passusen att jag är en gammal gubbe, men kärlek till naturen har jag och gillar att laga till god mat, bara det att jag vill ha sällskap vid matbordet. Har ifråga om naturen haft hjälp utav lennart zeilon för att förstå hur man kan överleva i naturen. www.zeilon.se/civil/ Har några kompendier som han skrivit, har fått ge 50kr st för dem.

Du får ursäkta inlägget här, men hade inte läst hela.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #810557 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kontakt sökes
Skall jag ta med det i veckans nyhetsbrev.
  • Miika
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #810560 av Miika
Svar från Miika i ämnet Kontakt sökes
Ja väldigt gärna