Kvinna sökes

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 4 månader sedan #885424 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kvinna sökes
Jag träffade en elva år yngre tjej för ca femton år sedan. Henne hånglade jag med, fast hon var väl för ung för mig. Jag har inte sett henne på länge och kan bara anta att hon har en egen familj nu.
Mer
7 år 4 månader sedan #885435 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kvinna sökes
Jag loggade in igen bara för att skriva det här och de tabletter jag tagit gör att hjärnan knappt fungerar.

Det ligger i en kvinnans gener det med en rik karl, då är vi nere i stenåldern där den jägare som kom hem med den rikligaste fångsten, kort sagt bäste jägare, han blev genast den kvinna ville ha.

Idag är jägaren med högst inkomst, den som får tjejerna att spinna. Varför? de har bäst chans att få familjen att överleva.

Det finns i botten av tanken hos en tjej av idag så väl som stenålderns tid se till överlevnad för sina barn

Det är genetiskt så döm inte ut dem, för de tänker inte alls på det själva och de är störda av evolutionen, det är alltså genom det att de har överlevt det, Det då är största motiveringen som då är nedärvd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #885439 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Kvinna sökes
Ja, jag får väl hålla med Nissegossen!

Annars, ni unga psykisk sjuka gör som jag gjorde - som höjde ribban tidigt i min ålder! Då har Ni också större chanser att bli ihop med en kvinna.

Ok, spela då och då för då ökar chanserna att Ni kan blir rika på den vägen. Spelar man inget då är det 0 % chans att blir rik men spelar man på olika spel så ökar nån liten % att man kan bli rik. Sen är det inte säkert att Ni längre vill ha en kvinna om Ni skulle vara rika utan Ni är bara nöjda med pengarna.
Mer
7 år 4 månader sedan #885452 av krokus
Svar från krokus i ämnet Kvinna sökes

Nissegossen skrev: Det ligger i en kvinnans gener det med en rik karl, då är vi nere i stenåldern där den jägare som kom hem med den rikligaste fångsten, kort sagt bäste jägare, han blev genast den kvinna ville ha.

Idag är jägaren med högst inkomst, den som får tjejerna att spinna. Varför? de har bäst chans att få familjen att överleva.

Är det något fel på mig som är riktigt jävla okåt på pengar? Speciellt andras. Jag gillar inte att bli bjuden på middag ute, jag vill kunna betala för mig själv.

Men visst uppskattar jag när killar/män håller upp dörren åt mig. Bara för någon dag sedan när jag åkte på en proppfull buss fanns det en sittplats ledig och en man pekade på den och tittade på mig. Jag satte mig dock inte, utan sa att det är bättre om någon äldre får sitta. (Jag har ganska bra balans, förutom idag när jag halkade.)

Åter till pengar, visst är det bra att ha pengar, men i ett kärleksförhållande är väl det viktigaste att båda vill vara i förhållandet! :hjärta
Mer
7 år 4 månader sedan #885474 av Ready
Svar från Ready i ämnet Kvinna sökes
Jag har noterat att kvinnor tycker om när jag håller upp dörren för dem.
Mer
7 år 4 månader sedan #885475 av Ready
Svar från Ready i ämnet Kvinna sökes

Utomjordingen skrev: Ja, jag får väl hålla med Nissegossen!

Annars, ni unga psykisk sjuka gör som jag gjorde - som höjde ribban tidigt i min ålder! Då har Ni också större chanser att bli ihop med en kvinna.


Menar du att du snofsa upp dig som ung?