Kontakt Stockholm

Mer
6 år 4 månader sedan #991681 av Användarnamn
Hej,
Är 34 år, kvinna och håller på att återhämta mig från psykos. Jobbar som arkitekt på deltid.
Lite oklart vilken diagnos jag har men det var andra gången jag blev psykotisk. Vill gärna ha kontakt med andra med liknande erfarenheter! på mail eller ses..

Allt gott.
Mer
6 år 4 månader sedan #991713 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt Stockholm
Hej och välkommen, jag bor i Göteborg och vad vet du var det bästa stället är i den här stan? Jo centralen, där lämnar vi alla nollåttor på tåget till Stockholm.
Där blir vi av med dem.
Vet du var bästa stället är i Stockholm? Jo,centralen, varför, där kan jag åka hem, vad skulle det vara annars och vad skulle jag där att göra?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #991724 av Användarnamn
Svar från Användarnamn i ämnet Kontakt Stockholm
hehe bra vevat GBG :)
Mer
6 år 4 månader sedan #991731 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kontakt Stockholm
Götelaborg är en superfin stad. På alla sätt. Hade jag inte mitt sociala nätverk här skulle jag bo där.
Mer
6 år 4 månader sedan #991744 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt Stockholm
Hej!
Inte kul när psykosen kommer tillbaka. Medicinerar du?

Har en kvinnlig kusin som är arkitekt och gått på Chalmers men vad jag vet så har hon inte drabbats av psykisk sjukdom.
Mer
6 år 4 månader sedan #991758 av Användarnamn
Svar från Användarnamn i ämnet Kontakt Stockholm
Hejhej,

Nej, verkligen inte kul, trodde nog att det var lugnt pga ingen kontakt med psykiatrin på 6 år.
Ja, jag medicinerar, nu bara truxal. Hade nyss antidepp också men mådde för dåligt av dom men ska prova något annat. Funderar själv på om lithium vore en bra ide men får se vad som säger.


Jag är inte din kusin :) hoppas hon har det lugnt och fint.