Hur skall jag göra för att få en tjej.?

Mer
6 år 3 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1003991 av charlie2
återigen denna tråd skall handla om att få en tjej och inte om jesus eller så.

psykoos skrev: umaningen står kvar, testa och avstå från porr. klarar du inte av det så fråga dig varför. du kan prata med din själ och den kan svara dig. jag vet att Gud vill hjälpa dig i kärlek. kärleken är enda vägen till evig lycka, allt annat leder till förbannelse!


du vet väl att kristendomen är en ung religion den moderna människan har funnits under ca 30 tusen år och innan kristendomen så hade man olika natur religioner och dyrkade och hade kontakt med ande världen. :tummenupp

jag är tyvärr inte troende man lever bara ett liv och gud och det sitter i hjärnan .

psykoos skrev: umaningen står kvar, testa och avstå från porr. klarar du inte av det så fråga dig varför. du kan prata med din själ och den kan svara dig. jag vet att Gud vill hjälpa dig i kärlek. kärleken är enda vägen till evig lycka, allt annat leder till förbannelse!


Är inget fel med porr som man har man testosteron i kroppen så det är normalt det. :dans
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 2 månader sedan #1016807 av Richard
Nu känns det som om jag vill vara singel ett tag!

Har haft den just den saken som min f.d. flickvän gjorde slut för, hängande över mig, o jag har konstant gått med dåligt samvete ett bra tag.
Mer
6 år 2 månader sedan #1016839 av charlie2
hade velat att ha ett förhållande med någon. :cry: :tummenupp
Mer
6 år 2 månader sedan #1016856 av Encingnerius
Richard,
:tummenupp.
Mer
5 år 7 månader sedan #1079479 av Richard
Hitta en tjej med samma intressen!