Någon mera än mig som söker relation?

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1071748 av charlie2
har tröttnat på att kolla på porr vill hellre ha en riktig kvinna.

som i denna video.
är det flera än mig som är ensamma där ute.?

Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071750 av Nissegossen
Alla här säger det samma intet nytt på västfronten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1071758 av charlie2
jag söker tjej i åldern 20-45 år.:dans :tummenupp
Mer
5 år 9 månader sedan #1071916 av Richard
Ett råd...

Fastna inte på dejting på Internet. Vi pratade om detta på Spiran under kaffepausen om att träffa en käresta via internet, o vi enades om att det är bättre i verkligheten. Visst det går att träffs via internet, själv blev jag ihop med en runt 2002 via en dejtingsida, o min pappa träffade sin nuvarande fru via internet (tror de var på Aftonbladets chatt, när den fanns... :mrgreen: ). Men, jag har även blivit sårad många gånger via internet, när jag fortfarande kunde känna känslor. Så visst, om du tål påhopp o andra dumheter, så kör på internet.

Men mitt senaste förhållande träffade jag via en gemensam bekant, det är mer "levande" eller vad man ska säga... Så kör lite via internet men mer IRL, är mitt råd.

Har för mig att du är i min ålder 35-40 år. Krogen är ju förvisso ett ställe, jag har varit full o varit med damer runt 50-55 år, när jag var 19-20 blev det mest damer runt 35-40 år, såg ganska bra ut då. Men bäst var ändå jämngamla. Men mest har det varit ONS. Men det var trevligare när jag var ute på dans med Lasse Stefanz, dansade med minst 10 kvinnor, men mer än så blev det inte. Men där var jag relativt nykter o det är bättre.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071961 av memphis
jag är lite småkär. i en brud, det har aldrig hänt förut. Men hon är så cool och söt. Jag vet inte om jag ska låta henne veta nåt, men gör jag det, kommer jag att köra Utomjordingens knep. Låtsas vara rik tills hon är fast! :) :) ;)
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1071977 av Utomjordingen
Ja, spela rik och frisk så länge du kan - he, he, he! Sen efter hand när hon upptäcker det ena och det andra hos Dig som inte stämmer då kan det bli mer och mer drama.

I mitt fall när min kvinna fick veta att jag är psykisk sjuk så försökte hon ta livet av sig - det var inte roligt det! Hoppas att det inte blir så i ditt fall med personen du är kär i.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.