Söker två personer till mitt hjärnprojekt

Mer
5 år 5 månader sedan #1100181 av Richard
Söker två personer till mitt hjärnprojekt.

Jag kommer att utföra en hjärntransplantation genom att byta plats på de två offr... Jag menar testobjekten... Jag har vissa kunskaper inom kirurgi. Jag har opererat mig själv 3 ggr för nageltrång, skallskada o skottskada, så jag är erfaren. Jag är väldigt intresserad av neurokirurgi o har läst på Wikipedia om det!

Jag gör en trepanation på båda två under narkos, kopplar ur hjärnorna genom att snitta de vid ryggraden, kyler med flytande kväve så att inget skadas o byter plats på de. Sen får han killen som var här o svetsade ihop min optofiber-uppkoppling (eftersom katterna hade haft sönder den) komma hit o svetsa ihop nervbanorna!

Det får (hj)ärna vara en kille o en tjej, tror det blir intressantast då!

Går det illa kan ni köpa en ny hjärna på Pressbyrån!
Mer
5 år 5 månader sedan #1100230 av krokus
Underbart! :lol:

Tyvärr vågar jag inte vara med.

Ps. Spamskyddet hatar mig. Som vanligt. :tystad :tystad :tystad
Mer
5 år 5 månader sedan #1100237 av Zoidar
Ja spamskyddet är en sucker! :tystad

Sätt in en annons i tidningen. Märkligare försök har gjorts. Bl.a. en kille som ville ha personer som han skulle äta upp delar ifrån och han fick flera villiga. Tror inte det blev av dock.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 5 månader sedan #1100238 av Fantasio
Du borde kontakta en kille på min före detta sysselsättning. Sånt tjatade han om.
Mer
5 år 5 månader sedan #1100275 av Nissegossen
Rickard det var engelsmannen som ville bli amerikan han gick till en hjärnkirurg, som sade vi måste ta bort en tredjedel av din hjärna OK! sade Engelsmannen bra jag blir Amerikan. Under operationen gick något snett och han tog bort halva hjärnan annars gick operationen bra men hjärnkirurgen var nyfiken på vad patienten skulle bli så han väntade på att patienten skulle vakna och när han vaknade sade han Morrn da....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1100282 av Klanggedin
Jag har en hjärnhalva. Kan du tänka dig att byta?