Hej! Jag är gay och söker en karl!

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1295838 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hej! Jag är gay och söker en karl!
Normalitet? Psykologer som är ökända och har ett dåligt rykte. Man förväntar sig dom ska ha kunskaper och inte vara såna jävla rövhål.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295840 av Cosmos
Det finns en hel del dåliga psykologer, men viktigaste är personkemin mellan patient/klient och terapeut. Jag gick hos en psykolog som hade egna issues men hon var jättebra. Åtminstone för mig.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1295841 av zoegas

Pimed skrev:

zoegas skrev: Sluta med ditt narcissistiska, patetiska skryt! Du är ingen övermänniska, du ger sken av en myt. Det är pinsamt att läsa!

Jag är en övermänniska. Kanske inte den högsta men heller inte den lägsta eller för den delen mellersta. Jag är den som jag är och har du problem med det sök hjälp på psykakuten. Antagligen om du skulle släppa allt så skulle du sjunka som en sten.

Jag hjälper dig! Vill du fortsätta att gå omkring som en clown så varsågod.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1295844 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hej! Jag är gay och söker en karl!
zoegas,
Så "skryta" sa du vad är problemet? Vem har jag tryckt ned med mitt skrytande? Ingen! Skryta är alltid inte fult. Jag önskar ingen makt som en narcissist. Helt andra ämnen. Humor. Ironi. Sarkasm. Distans till det sociala spelet.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295850 av zoegas
Tänk lite! Du är ju nog populär här. Släng fasaden. Den är trasig och inget att ha Dorian. Du är inte dum i huvudet, var dig själv så ska du se att saker kommer ändras.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 5 månader sedan #1295983 av Rhododendron
Zoegas och Pimed: Jag förstår inte vad ni grälar om? Ni avviker från ämnet ju.