Söker tjej på 20+ för Bio och Restaurant?

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1196581 av Maxjohan1983

memphis skrev: Ungefär så såg jag det också. Som ett överfall. Taskigt att skicka sådana klipp.

Nu var det ju inte något hemskt i klippet. Sådana bilder kallas som du kanske redan vet "Clickbait"?? Men det finns mycket våld på YouTube från gatuslagsmål och annat.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 5 månader sedan #1196582 av memphis
Clickbait?jaså. Jag tycker inte om det :ajaj
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1196587 av Jocke

memphis skrev: Word!


Hur öppnar man en bok med insidesuppgifter i hjärnan, avsett bara för en personligen? Synd att jag inte fick gå den där skrivarkursen i min ungdom, men af hade andra planer för mig, som tyvärr misslyckades!


Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Jocke.
Mer
4 år 5 månader sedan #1196590 av memphis
Ska man skriva en riktigt bra bok så måste man nog bli personlig och öppna sina privata arkiv. Ens egna tankar, fast man ger dem till andra. Jag tror att du skulle kunna skriva en intressant bok, Jocke. Du har så rikt inre liv. Min favvo alla tider är Dostojevskij. Anteckningar från ett källarhål. Han skriver där nästan uteslutande om det inre livet. Skriver han plötsligt att det snöar får man en chock :)
Mer
4 år 5 månader sedan #1196593 av Pg
Jag undrar hur ett förhållande skulle sett ut om jag hade ett, tror jag skulle kunna trivas med en som
hade lite skavanker som en själv. Helst skulle vi ha en sommarstuga eller båt att åka runt i, eller husvagn
att bila med ner till Europa. Resa mycket! Leva ekologiskt med höns och växthus med hemmaodlade tomater.
Hemmaodlade tomater är så gott! Dom luktar så härligt!
Mer
4 år 5 månader sedan #1196594 av memphis
Att ha djur gör det svårare att resa. Man måste hitta nån man litar på att ta hand om alla djuren, även om det "bara" är höns och katter behöver de skötsel varje dag.