Söker tjej på 20+ för Bio och Restaurant?

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1196598 av memphis
:) :hjärta !
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1196599 av Maxjohan1983
Jag köpte vattenmelon fröer förra våren. Synd att det inte blev att jag odlade då sommaren blev så varm!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 5 månader sedan #1196600 av Pg
Ok kanske inte det bästa att resa bort då, men det kanske finns tekniska lösningar på problemet
med matning och så.
Skulle vara kul att testa någon gång om man blev lite friskare.
Mer
4 år 5 månader sedan #1196601 av Pg
Ja det var en bra idé, ska köpa lite tomatplantor nästa vår.
Good Stuff!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan #1196602 av Jocke

memphis skrev: Ska man skriva en riktigt bra bok så måste man nog bli personlig och öppna sina privata arkiv. Ens egna tankar, fast man ger dem till andra. Jag tror att du skulle kunna skriva en intressant bok, Jocke. Du har så rikt inre liv. Min favvo alla tider är Dostojevskij. Anteckningar från ett källarhål. Han skriver där nästan uteslutande om det inre livet. Skriver han plötsligt att det snöar får man en chock :)


Om jag skriver en bok? Så skulle jag nog berätta ur en föreläsningssynvinkel, då deckare och thrillers är lite för mycket att börja nästan intetsägande nästan tråkigt för att eskalera efter halva boken i bästa fall. När man föreläser så berättar man episoder inom ett visst ämne som ska samlas ihop till ett enhet!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 5 månader sedan #1196606 av memphis
Det är nog ett bra upplägg Jocke.